Marjolein de Haas en Jehudi van de Brug in commercieel management OMS
- Media
- 11 mrt 2016 @ 09:24
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - RadioPersonalia
- 11 mrt 2016 @ 09:24
- Redactie Media
OMS breidt haar team uit met marketing manager Marjolein de Haas en sales director Jehudi van de Brug, waardoor het Commercieel Management van OMS nu compleet is.
Marjolein de Haas heeft haar voetsporen in de mediawereld inmiddels verdiend. Zij heeft meerdere marketing- en communicatiefuncties gehad bij diverse mediabedrijven waaronder Radio 538, TMG, SBS, Sky Radio Group en Sanoma.
In haar rol als marketing manager van OMS (OneMediaSales) zal zij verantwoordelijk zijn voor de marketingstrategie, onderzoek, interne- en externe communicatie.
“Met enorm veel enthousiasme stap ik aan boord bij dit mooie en energieke mediabedrijf. Radio is en blijft een prachtig medium en kijk er naar uit om mijn bijdrage te leveren aan de verdere groei van OMS.”
Jehudi van de Brug is als sales director verantwoordelijk voor de Independent Agencies en de digitale radiozenders van The Media Exchange.
In het verleden was Jehudi ondernemer (o.a. Kronan en Young Designers Network) en actief in verschillende commerciële rollen bij Sanoma, TMG, Medialandscape en AT5 / NH.
“OMS is een jong bedrijf waar de passie vanaf spat. Het is geweldig om te kunnen bijdragen aan de uitbouw van deze organisatie!”
Joris van der Pol is blij met de twee nieuwe aanwinsten van OMS: “Met Marjolein en Jehudi is ons Commercieel Management compleet. We hebben mooie plannen voor OMS dit jaar, die met deze versterking nog meer zichtbaar gaan worden“.
Michel van Mil is 1 februari 2016 gestart als de nieuwe finance director van OMS. Hiermee vormt hij samen met algemeen directeur Joris van der Pol de tweekoppige directie van OMS.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing