Marjolein de Haas en Jehudi van de Brug in commercieel management OMS

Marjolein de Haas en Jehudi van de Brug in commercieel management OMS
  • Media
  • 11 mrt 2016 @ 09:24
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • RadioPersonalia

OMS breidt haar team uit met marketing manager Marjolein de Haas en sales director Jehudi van de Brug, waardoor het Commercieel Management van OMS nu compleet is.

 

 

Marjolein de Haas heeft haar voetsporen in de mediawereld inmiddels verdiend. Zij heeft meerdere marketing- en communicatiefuncties gehad bij diverse mediabedrijven waaronder Radio 538, TMG, SBS, Sky Radio Group en Sanoma.

In haar rol als marketing manager van OMS (OneMediaSales) zal zij verantwoordelijk zijn voor de marketingstrategie, onderzoek, interne- en externe communicatie.

 “Met enorm veel enthousiasme stap ik aan boord bij dit mooie en energieke mediabedrijf. Radio is en blijft een prachtig medium en kijk er naar uit om mijn bijdrage te leveren aan de verdere groei van OMS.”

 Jehudi van de Brug is als sales director verantwoordelijk voor de Independent Agencies en de digitale radiozenders van The Media Exchange.

In het verleden was Jehudi ondernemer (o.a. Kronan en Young Designers Network) en actief in verschillende commerciële rollen bij Sanoma, TMG, Medialandscape en AT5 / NH.

“OMS is een jong bedrijf waar de passie vanaf spat. Het is geweldig om te kunnen bijdragen aan de uitbouw van deze organisatie!”

Joris van der Pol is blij met de twee nieuwe aanwinsten van OMS: “Met Marjolein en Jehudi is ons Commercieel Management compleet. We hebben mooie plannen voor OMS dit jaar, die met deze versterking nog meer zichtbaar gaan worden“.

Michel van Mil is 1 februari 2016 gestart als de nieuwe finance director van OMS. Hiermee vormt hij samen met algemeen directeur Joris van der Pol de tweekoppige directie van OMS.

www.oms.fm

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken