Atelier Goldner Schnitt kiest mediabureau PHD
- Media
- 1 apr 2016 @ 12:57
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediastrategieMediabureau
- 1 apr 2016 @ 12:57
- Redactie Media
PHD, onderdeel van OmnicomMediaGroup Nederland, heeft het Atelier Goldner Schnitt-account gewonnen. Atelier Goldner Schnitt wil het merk versterken en investeren in verdere groei voor de komende jaren. PHD is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en inkoop, te beginnen met de nieuwe tv-campagne die zij in april lanceren.
Edward van Reden, marketingmanager Atelier Goldner Schnitt: 'Met de jarenlange ervaring in het bouwen aan merken en hun uitgebreide strategische expertise, vertrouwen wij erop in PHD de ideale partner gevonden te hebben, met wie wij onze uitdagende doelstellingen weten te realiseren.'
Patrick Molleman, managing director PHD: 'Wij zijn buitengewoon blij om voor dit mooie merk aan het werk te gaan en een bijdrage te leveren aan de groeidoelstelling. Het is een prachtige brand om creatief aan mee te denken, zoals de nieuwe campagne die binnenkort op tv te zien is. We kijken dan ook uit naar een succesvol en langdurig partnership.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing