G+J Media lanceert Nederlandse editie Vogue Living

G+J Media lanceert Nederlandse editie Vogue Living
  • Media
  • 18 apr 2016 @ 10:58
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenTrendsTijdschriftuitgeversTijdschriften

Vogue breidt uit in Nederland. Uitgeverij G+J Media brengt woensdag 20 april een Nederlandse editie van Vogue Living op de markt. Dit 'sophisticated interieurmagazine met een fashion-feel' opent bovendien een pop-up store in Amsterdam.

Tijdens de designbeurs Salone del Mobile in Milaan vierde Vogue Nederland afgelopen week de lancering van Vogue Living met een grootse cocktailparty in conceptstore 10 Corso Como. Bij de feestelijke lancering waren grote internationale fashion- en designmerken aanwezig, waaronder Gucci, Prada, Dolce & Gabbana, Pomellato en Artifort. Ook designer Piet Boon, Hans Lensvelt, online influencer Linda Tol, creative director van Vogue Living Australië Jack Milenkovic en Neale Whitaker – hoofdredacteur van Vogue Living Australië – vierden het feest mee.

In het 196 pagina’s tellende nummer vind je persoonlijke interieurs – en mooie interviews met de stijlvolle bewoonsters – die doen wegdromen en inspireren. Zoals het New Yorkse appartement van topmodel en fotografe Helena Christensen, het droomhuis in Parijs van founder van Linda. Rozemarijn de Witte en het James Bondhuis van Nelleke Strijkers, eigenares van de conceptstore SPRMRKT.

Vogue Living toont unieke privémomenten van onder anderen Bella Hay in bad, Jasper Krabbé in zijn atelier en chef-kok Sergio Herman thuis in Knokke, broodjes bakkend voor zijn vrouw en zoons. Verder in dit eerste nummer: veel inspirerende pagina’s om te bewaren met alle laatste woon- en shoppingtrends.

Hoofdredacteur Karin Swerink: ‘Vogue Living is een heerlijke optelsom van inspiratie, aspiratie en vooral liefde geworden, want a house doesn’t become a home until love moves in!’

Vogue Living, een uitgave van G+J Media, is vanaf woensdag 20 april al exclusief te koop bij de Bijenkorf én bij XBank W Hotel, Amsterdam, waar de Vogue flowershop pop-up store haar deuren van 10.00 tot 22.00 uur opent. Vanaf donderdag 21 april is Vogue Living verkrijgbaar bij alle reguliere verkooppunten, voor € 7,95.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken