Performance4You eigenaar van de Exposurebox
- Media
- 22 apr 2016 @ 13:49
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Outdoor
- 22 apr 2016 @ 13:49
- Redactie Media
De Exposurebox is weer losgekoppeld van Outforce Media en Performance4You gaat zelfstandig verder met dit unieke product. Directeur en eigenaar van Exposurebox Guido Lambriks wil graag focus leggen op deze tijdelijke showrooms en de groei van de afgelopen jaren verder uitbouwen onder de nieuwe naam exposurebox.nl.
De afgelopen jaren is de vraag naar unieke en effectieve acties enorm gegroeid en heeft tijdelijke buitenreclame een steeds belangrijkere positie gekregen in de out of home markt. Een belangrijke ontwikkeling in de markt van tijdelijke buitenreclame is het ontstaan van Pop-up stores in lege winkelpanden. Deze bevinden zich op vaste locaties en functioneren prima als tijdelijke winkel, echter als adverteerders willen communiceren op een unieke en relevante locatie, dan is de inzet van een tijdelijke showroom of Exposurebox een perfect middel. Guido Lambriks: "Wij willen relevante content leveren op relevante locaties. De adverteerder wil steeds vaker in contact komen met de consument (interactie en engagement) en wil dat vaak op locaties waar de consument beweegt (bereik). Mensen hebben steeds minder tijd, maar het bewegingsgedrag van mensen buiten op straat is alleen maar toegenomen. Daarom brengen wij de showroom naar de mensen toe op locaties waar dat relevant is."
De Exposureboxen, pop-up showrooms, glazen containers of tijdelijke brandstores zijn een ideaal middel om enerzijds bereik op te bouwen en anderzijds om interactie teweeg te brengen bij de consument. Ze worden veel ingezet voor promotionele activiteiten, productintroducties en activaties. De bovenste box zorgt voor een duidelijke afzender, herkenning en communicatie, terwijl de onderste glazen box juist zorgt voor interactie met het publiek. De showroom kan worden afgesloten, maar staat meestal open, zodat consumenten het product kunnen bekijken en kunnen aanraken. De inrichting van de box en de soort activatie is afhankelijk van de wensen van de klant, maar een creatieve en opvallende invulling van de showroom zal resulteren in een effectieve campagne en consumenten enthousiasmeren om deel te nemen. Kortom een ideale manier om mensen te raken en te betrekken bij het merk of product.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing