Suzan Harens commercial director Sanoma Women
- Media
- 20 apr 2016 @ 00:01
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaTijdschriftuitgeversSalesPersonalia
- 20 apr 2016 @ 00:01
- Redactie Media
Suzan Harens start op 2 mei bij Sanoma als commercial director van het Women-domein. In deze functie richt zij zich primair op het uitbouwen van de commerciële activiteiten binnen het vrouwendomein van Sanoma/SBS met merken als Libelle, Margriet en Viva. Daarnaast zal zij het bijbehorende salesteam aansturen.
Harens heeft de afgelopen jaren in diverse marketing, communicatie- en mediafuncties gewerkt. De afgelopen 15 jaar werkte zij onder andere bij ZenithOptimedia voor merken als L'Oréal en LVMH. In haar laatste functie bekleedde zij de rol van Client Services Director bij Havas Media en was zij lid van het management team.
Louise van Nispen, Domain Director Women: 'Suzan heeft veel ervaring aan de bureaukant en is als geen ander in staat om te denken vanuit klanten en voor hen oplossingen te creëren op het crossmediale vlak. In haar rol zal zij samen met haar salesteam de vrouwenmerken van Sanoma/SBS crossmediaal ondersteunen en uitbouwen.'
Suzan Harens zelf: 'Ik verheug me erop om aan de slag te gaan voor Sanoma/SBS en de mooie merken die daar deel van uitmaken. Ik heb altijd een passie gehad voor (multi-)media en de daarbij behorende innovatie en ontwikkeling. Ik kijk er naar uit om voor Sanoma/SBS, samen met adverteerders en bureaus, de meest optimale mixen te vinden om adverteerders met deze merken te verbinden en te versterken. Daar krijg ik nou energie van.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- commercial director
- Suzan Harens
- Margriet
- Sanoma
- tijdschriften
- Women
- sales
- Havas Media
- Viva
- domein
- Libelle
- vrouwen
- ZenithOptimedia
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing