Thijs Peters nieuwe hoofdredacteur Management Team

Thijs Peters nieuwe hoofdredacteur Management Team
  • Media
  • 13 apr 2016 @ 09:16
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkJournalistiekMakers

Thijs Peters is de nieuwe hoofdredacteur van zakenblad Management Team. Hij werkte de afgelopen jaren bij de business-website Z24.nl. Peters neemt het stokje over van Dominique Haijtema.

Thijs Peters (41) begon zijn journalistieke carrière begin deze eeuw bij het Haarlems Dagblad en de IJmuider Courant. Daarna werkte hij als verslaggever economie en politiek voor Weekblad Intermediair. Na een korte periode als redacteur bij Management Team, koos hij in 2007 voor Z24.nl, waar hij werkte als chef redactie en een actieve rol speelde bij de verzelfstandig van het bedrijf in 2010.

Negen jaar later keert hij terug bij Management Team, nu als hoofdredacteur. 'Ik was na negen jaar nieuws maken voor online toe aan een verbreding van mijn activiteiten. Mijn online ervaring komt bij MT goed van pas, maar ik kan nu ook met print en evenementen aan de slag.'

Peters is bij MT verantwoordelijk voor de inhoudelijke ontwikkeling van het merk. Daarbij hoort de redactionele koers van het magazine en de inhoud van de verschillende (online) platformen en events. Ook stuurt hij het vaste team van medewerkers aan en de schare freelancers die zich voor het merk inzetten.

Management Team is al 35 jaar een toonaangevend merk voor directies en het hoger management in het Nederlandse bedrijfsleven. Redactionele pijlers zijn business, management en leiderschap. Het tijdschrift verschijnt negen keer per jaar in een oplage van 70.000 exemplaren, online bereikt MT maandelijks een kleine 250.000 unieke bezoekers.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken