Mindshare wint 'media-pitch van het jaar' Achmea

Mindshare wint 'media-pitch van het jaar' Achmea
  • Media
  • 14 mei 2016 @ 15:31
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediastrategieKlantenMediabureauPitches

Mindshare heeft de media-pitch gewonnen om het prestigieuze Achmea-account. De zorgverzekeraar koos voor het mediabureau vanwege de sterke strategische aanpak vanuit goede consumer insights en de innovatiekracht van het bureau. Daarnaast 'sluit het operating framework van Mindshare goed aan' bij de strategische media-aanpak van Achmea. Mindshare gaat werken voor onder meer de merken Centraal Beheer, Interpolis, Zilveren Kruis en FBTO.

Ursula Hulsmeijers, communication channel manager van Achmea: 'Het medialandschap is continu in beweging en de mogelijkheden om de consument te beraken ontwikkelen zich razendsnel. Samen met Mindshare gaan we onze mediacommunicatie verder vernieuwen. Consumer insights en journeys zijn daarbij het centrale vertrekpunt. Mindshare heeft ons overtuigd dat zij het beste bureau voor onze merken zijn door hun sterke strategische aanpak vanuit goede consumer insights gecombineerd met hun innovatie-kracht. Daarnaast sluit het operating framework van Mindshare perfect aan bij hoe wij onze media-approach voor ogen hebben.'

Ruud de Langen, CEO van Mindshare, spreekt op Twitter over de 'pitch van het jaar'. Weer tot rust gekomen zegt hij: 'We verheugen ons op een duurzame samenwerking met Achmea en hun prachtige merken. Via onze werkwijze van Adaptive Marketing dragen we bij aan het realiseren van de marketingdoelstellingen van de merken. We ondersteunen de te voeren regie naar een verbonden benadering van media en de continue optimalisatie hiervan.'

De samenwerking, bestaande uit 'overall mediastrategie, regie, palnning en inkoop', start officieel per 1 juli 2016. Mindshare laat weten dat er 'geen financiële details bekend worden gemaakt rond de samenwerking'. Krent in de pap is onder meer Centraal Beheer, dat net een nieuwe spraakmakende commercial heeft gelanceerd. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken