Mindshare wint 'media-pitch van het jaar' Achmea
- Media
- 14 mei 2016 @ 15:31
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediastrategieKlantenMediabureauPitches
- 14 mei 2016 @ 15:31
- Redactie Media
Mindshare heeft de media-pitch gewonnen om het prestigieuze Achmea-account. De zorgverzekeraar koos voor het mediabureau vanwege de sterke strategische aanpak vanuit goede consumer insights en de innovatiekracht van het bureau. Daarnaast 'sluit het operating framework van Mindshare goed aan' bij de strategische media-aanpak van Achmea. Mindshare gaat werken voor onder meer de merken Centraal Beheer, Interpolis, Zilveren Kruis en FBTO.
Ursula Hulsmeijers, communication channel manager van Achmea: 'Het medialandschap is continu in beweging en de mogelijkheden om de consument te beraken ontwikkelen zich razendsnel. Samen met Mindshare gaan we onze mediacommunicatie verder vernieuwen. Consumer insights en journeys zijn daarbij het centrale vertrekpunt. Mindshare heeft ons overtuigd dat zij het beste bureau voor onze merken zijn door hun sterke strategische aanpak vanuit goede consumer insights gecombineerd met hun innovatie-kracht. Daarnaast sluit het operating framework van Mindshare perfect aan bij hoe wij onze media-approach voor ogen hebben.'
Ruud de Langen, CEO van Mindshare, spreekt op Twitter over de 'pitch van het jaar'. Weer tot rust gekomen zegt hij: 'We verheugen ons op een duurzame samenwerking met Achmea en hun prachtige merken. Via onze werkwijze van Adaptive Marketing dragen we bij aan het realiseren van de marketingdoelstellingen van de merken. We ondersteunen de te voeren regie naar een verbonden benadering van media en de continue optimalisatie hiervan.'
De samenwerking, bestaande uit 'overall mediastrategie, regie, palnning en inkoop', start officieel per 1 juli 2016. Mindshare laat weten dat er 'geen financiële details bekend worden gemaakt rond de samenwerking'. Krent in de pap is onder meer Centraal Beheer, dat net een nieuwe spraakmakende commercial heeft gelanceerd.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- FBTO
- pitch
- Achmea
- account
- Interpolis
- Centraal Beheer
- adverteerder
- Zilveren Kruis
- mediabureau
- Mindshare
- Ruud de Langen
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing