Robert van Ginhoven nieuwe uitgever Privé bij TMG

Robert van Ginhoven nieuwe uitgever Privé bij TMG
  • Media
  • 19 mei 2016 @ 10:06
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaUitgeversJournalistiekDagbladuitgevers

Robert van Ginhoven is met ingang van 1 juni benoemd tot uitgever Privé bij Telegraaf Media Groep. Hij is afkomstig van ZPRESS Young, waar hij als uitgeefdirecteur en lid van het MT werkzaam was. Telegraaf Landelijke Media geeft met deze benoeming invulling aan haar strategie om de hoofdmerken te versterken en hen meer ruimte te bieden om zich te ontwikkelen.

In zijn rol als uitgeefdirecteur was Van Ginhoven (40) bij ZPRESS Young verantwoordelijk voor product- en business-development van titels en line extensions; de aansturing van de brandteams; en voor het ontwikkelen en realiseren van de visie en strategie. ZPRESS Young geeft onder andere Hitkrant, GIRLZ, CosmoGirl!, GOAL!, STOER en MEIDENmagazine uit. Als uitgever Privé gaat Van Ginhoven zich focussen op het realiseren van de strategische merkplannen voor hoofdmerk Privé. Human interest en entertainment rondom bekende persoonlijkheden blijven hierbij centrale thema’s.

Harry de Wit, algemeen directeur Landelijke Media TMG: 'Met Robert van Ginhoven krijgen we een ervaren en gepassioneerd uitgever aan boord met ruime ervaring in het uitbouwen van merken. Hij is voor ons de juiste man om het merk Privé te verbreden en te verdiepen.'

Robert van Ginhoven: 'Er liggen enorme kansen voor het merk Privé om zich in brede zin te ontwikkelen. Ik zie er naar uit om met het team aan de slag te gaan om die kansen te verzilveren.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken