Voetbal International en WPG lanceren VI Kids

Voetbal International en WPG lanceren VI Kids
  • Media
  • 25 mei 2016 @ 10:49
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaContentTijdschriftuitgeversVoetbal

Voetbal International (VI) start deze zomer met VI Kids. Magazines, voetbalkampen, video’s en in samenwerking met WPG Kindermedia boeken voor voetballende jongens en meisjes van 8 tot 12 jaar. Als eerste titel verschijnt deze week het magazine Voetbal International Kids, een special over het EK in Frankrijk.

Voetbal is veruit de populairste sport in Nederland en België. Miljoenen mensen kijken er wekelijks naar. Meer dan 850.000 kinderen voetballen bij een club. Na de succesvolle boeken van VI voor volwassenen, kunnen kinderen vanaf deze zomer ook lezen over hun favoriete hobby voetbal.

Jaarlijks zullen er circa 15 boeken over voetbal verschijnen voor kinderen van 8-12 jaar. Fanboeken, quizboeken en nog veel meer. De eerste titels verschijnen volgende maand. Voor de distributie van de boeken werkt VI samen met WPG Kindermedia.

Deze week verschijnt het eerste magazine van VI Kids: een special over het aankomende EK in Frankrijk (start 10 juni). In dit magazine uitgebreid aandacht voor de deelnemende landen en hun topspelers. Welke landen zijn favoriet en welke spelers worden de sterren van dit toernooi? Met voorspellingen van de Oranje 'Leeuwinnen' en Eredivisie-spelers en een schema om scores in te vullen. Plus interviews met Ajax-spits Arek Milik, PEC-trainer Ron Jans en voetbal-icoon Marco van Basten.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken