538 lanceert multimedia campagne The Beat Of The Moment

538 lanceert multimedia campagne The Beat Of The Moment
  • Media
  • 24 jun 2016 @ 09:21
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Radio

538 is deze zomer volop in beweging. De nieuwe multimedia campagne ‘The Beat Of The Moment’ is gelanceerd op alle 538 touchpoints zoals radio, visual radio, web, TV, app en events alsmede een gloednieuwe merkcampagne met een brand film, videocommercials en diverse uitingen in online, outdoor en social. De campagne zal de hele zomer doorlopen.

Onderdeel van de wervingscampagne is ook de geheel vernieuwde 538-site. De 538-site is volledig in ‘The Beat Of The Moment’, waardoor de meest relevante content prominent tot de beschikking van de bezoeker staat.

De zomer is deze week op 538 afgetrapt met de populaire Ibizaweek die momenteel on air en online in volle gang is. Luisteraars maken deze week kans op een geheel verzorgde reis naar Ibiza, inclusief toegang tot de gaafste feesten. En van 22 tot en met 24 juli is 538 als enige Nederlandse zender live aanwezig op hét dancefestival van de wereld: Tomorrowland.

538 zendt als partner van NOC*NSF in augustus twee weken live uit vanaf het hart van de Olympische Spelen. Edwin Evers en zijn team zullen dit Olympisch jaar de topatleten en bekende Nederlanders in de uitzendingen ontvangen in hun radiostudio in Rio de Janeiro. 

www.538.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken