NextGen Publishers lanceert Doe-het-zelf Magazine

NextGen Publishers lanceert Doe-het-zelf Magazine
  • Media
  • 30 jun 2016 @ 10:29
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TijdschriftuitgeversDoelgroepContentInspiratie

NextGen Publishers heeft deze week de eerste editie van Doe-het-zelf Magazine gelanceerd. Het nieuwe tijdschrift is het eerste consumentenblad dat zich specifiek richt op actieve klussers in Nederland.

Doe-het-zelf Magazine is onderdeel van een compleet platform voor doe-het-zelvers in Nederland. Naast het magazine bestaat het platform uit de interactieve website Doehetzelfmagazine.nl en social media-kanalen. Op alle kanalen staat het helpen en inspireren van de klusser centraal.

Elke editie van het magazine bestaat uit productnieuws, productvergelijkingstesten, uitgebreide productintroducties en klusprojecten in de vorm van werktekeningen en fotostrips. Het belangrijkste doel is om met praktische en informatieve artikelen over verschillende facetten van het doe-het-zelven de lezer te inspireren, tips te geven en aan te zetten tot actie. Ook biedt de website klussers de mogelijkheid elkaar te inspireren door de klussen waar ze trots op zijn te delen met anderen.

Doe-het-zelf Magazine wordt uitgegeven onder de Nederlandse licentie van het Duitse tijdschrift Selbermachen. In Duitsland bestaat dit magazine ruim 40 jaar en is het merk ongekend populair. Dat blijkt onder andere uit de oplage van 90.000 exemplaren.

Doe-het-zelf Magazine wordt net als de magazines DJ Mag NL en Vastgoed uitgegeven door NextGen Publishers BV in Doetinchem. De oplage van de Nederlandse editie is  10.000 exemplaren. Het magazine verschijnt zes keer per jaar.

www.doehetzelfmagazine.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken