Venema en Van Es vormen nieuwe hoofdredactie Formule1
- Media
- 16 jun 2016 @ 00:02
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TijdschriftenSportTijdschriftuitgeversPersonalia
- 16 jun 2016 @ 00:02
- Redactie Media
André Venema en Sandor van Es vormen vanaf juni de tweekoppige hoofdredactie van Formule1, tijdschrift en website over de populairste autosport. Zij vervangen Arjen van Vliet in deze functie.
André Venema (53) stapt als sportverslaggever van het Algemeen Dagblad, gespecialiseerd in de F1, met ruim honderd GP’s achter de rug, niet in een onbekende wereld. 'Dit is wel de mooiste tijd, natuurlijk, om je geheel en al op de Formule1 te storten. Ik volg de sport al sinds de jaren tachtig. Nu, met Max Verstappen, wordt het weer echt genieten. Daar verheug ik me op.'
Sandor van Es (45), voormalig adjunct hoofdredacteur van AutoWeek en hoofdredacteur van autoglossy GTO, is zelf een ervaren autocoureur, die jaren geleden het Dutch Touring Car Championchip op zijn naam schreef. Eerder werkte hij ook als chef-redacteur voor Formule1. 'Het is een geweldige titel om voor te werken. Het is mooi om te zien dat Max steeds meer mensen voor de sport weet te winnen. De feestvreugde na Barcelona was echt bijzonder: opeens kijkt iedereen Formule1. Dus ik heb er ongelooflijk veel zin in om samen met André en de redactie dit feest te volgen.'
Cor Jan Willig, eigenaar en directeur van uitgeverij New Skool Media, is uitgesproken enthousiast over de nieuwe hoofdredactie. 'Dit zijn zeer ervaren mannen, elk op hun eigen terrein, die alle ‘insides’ van de Formule1 kennen: op en naast het circuit. Ik ben ervan overtuigd dat ze met z’n tweeën een nog groter succes van het mediamerk Formule1 gaan maken.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing