BrandDeli verkoopt BBC First in Nederland

BrandDeli verkoopt BBC First in Nederland
  • Media
  • 26 jul 2016 @ 09:13
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameSalesTelevisieBereik

Kwaliteitszender BBC First wordt vanaf september toegevoegd aan het portfolio van BrandDeli. De reclame-exploitant wordt daarmee de exclusieve partner voor alle sales-activiteiten van BBC First in Nederland. Met deze uitbreiding versterkt BrandDeli zijn marktaandeel in de Nederlandse markt en kan een hoger bereik worden geboden aan adverteerders in de belangrijke vrouwelijke inkoopdoelgroepen.

Met populaire series als Indian Summers, Sherlock, Silent Witness en The Living and the Dead is BBC First de Nederlandse bestemming voor de beste Britse dramaseries. BBC First was al via het basispakket van KPN te ontvangen op positie 25 en is in juli 2016 ook toegevoegd aan het basispakket van Ziggo op positie 22. Mede hierdoor is het marktaandeel van de zender al meer dan verdubbeld.

Klaartje Kuypers, COO bij BrandDeli: ‘BBC First is een zender die met haar sterke, premium content perfect past bij het BrandDeli portfolio. Met de aanwinst van BBC First versterken wij onze Spot en Brand Partnership propositie. Het ruime aanbod van kwalitatief hoogwaardige dramaseries zorgt ervoor dat BBC First kijkersaandeel toevoegt in primetime. BrandDeli zal hiermee ruim boven de 10% uitkomen in het primetime tijdvak.’

BBC First biedt de beste Britse drama in een feed speciaal voor de Nederlandse markt. De zender is Nederlands ondertiteld. BBC First is onderdeel van BBC Worldwide, de belangrijkste commerciële tak en een volledige dochteronderneming van de British Broadcasting Corporation (BBC).

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken