BrandDeli verkoopt BBC First in Nederland
- 26 jul 2016 @ 09:13
- Redactie Media
Kwaliteitszender BBC First wordt vanaf september toegevoegd aan het portfolio van BrandDeli. De reclame-exploitant wordt daarmee de exclusieve partner voor alle sales-activiteiten van BBC First in Nederland. Met deze uitbreiding versterkt BrandDeli zijn marktaandeel in de Nederlandse markt en kan een hoger bereik worden geboden aan adverteerders in de belangrijke vrouwelijke inkoopdoelgroepen.
Met populaire series als Indian Summers, Sherlock, Silent Witness en The Living and the Dead is BBC First de Nederlandse bestemming voor de beste Britse dramaseries. BBC First was al via het basispakket van KPN te ontvangen op positie 25 en is in juli 2016 ook toegevoegd aan het basispakket van Ziggo op positie 22. Mede hierdoor is het marktaandeel van de zender al meer dan verdubbeld.
Klaartje Kuypers, COO bij BrandDeli: ‘BBC First is een zender die met haar sterke, premium content perfect past bij het BrandDeli portfolio. Met de aanwinst van BBC First versterken wij onze Spot en Brand Partnership propositie. Het ruime aanbod van kwalitatief hoogwaardige dramaseries zorgt ervoor dat BBC First kijkersaandeel toevoegt in primetime. BrandDeli zal hiermee ruim boven de 10% uitkomen in het primetime tijdvak.’
BBC First biedt de beste Britse drama in een feed speciaal voor de Nederlandse markt. De zender is Nederlands ondertiteld. BBC First is onderdeel van BBC Worldwide, de belangrijkste commerciële tak en een volledige dochteronderneming van de British Broadcasting Corporation (BBC).
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing