Exterion Media wint twee concessies
- Media
- 11 jul 2016 @ 10:07
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OutdoorReclameZakelijk
- 11 jul 2016 @ 10:07
- Redactie Media
Outdoor-exploitant Exterion Media heeft zijn marktpositie versterkt met de gewonnen aanbestedingen voor Lingewaard en Etten-Leur. Darnaast heeft het bedrijf vier digitale schermen toegevoegd in de IJhal van station Amsterdam Centraal.
Begin juli is het contract tussen Exterion Media en de gemeente Lingewaard voor het beheer, onderhoud en de reclame exploitatie van abri’s ingegaan voor een periode van acht jaar. De gewonnen concessie bestaat uit de kernen Bemmel, Doornenburg, Gendt, Haalderen, Huissen en Ressen. Samen met onder meer de exploitatie van de abri’s in Nijmegen heeft Exterion Media hiermee een nog beter gebalanceerd aanbod in de provincie Gelderland.
Daarnaast loopt het huidige contract voor de exploitatie van de reclamevlakken in de gemeente Etten-Leur op 31 juli 2016 af en heeft Exterion Media de door de gemeente uitgeschreven aanbesteding opnieuw weten te winnen. De nieuwe concessieovereenkomst wordt aangegaan voor een periode van ruim zeven jaar.
Als kers op de taart breidt Exterion Media ook haar digitale aanbod uit. Sinds 1 juli is ook het laatste gedeelte van de prestigieuze IJhal van het Amsterdam CS geopend en zijn daar vier digitale 70-inch schermen geplaatst. Hiermee komt het totale aantal schermen in de maar liefst 250 meter lange hal uit op vijftien. In totaal heeft Exterion Media nu 33 digitale schermen op Amsterdam Centraal Station.
Eric Kip, managing director Exterion Media: 'Wij zijn erg blij ons concessieportfolio verder geoptimaliseerd te hebben waarbij wij onze adverteerders een nog betere combinatie tussen bereik en contacten kunnen bieden. Daarnaast werken wij intensief aan de groei van ons digitale netwerk middels schermen op kwalitatief hoogwaardige locaties zoals de IJhal op Amsterdam CS. Met ruim 500 digitale schermen van elk minimaal 55 inch is een nieuwe tijd aangebroken waarbij wij adverteerders full motion advertising kunnen bieden op hoogwaardige locaties waar veel mensen zijn.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing