HP/De Tijd komt met nieuwe titel

HP/De Tijd komt met nieuwe titel
  • Media
  • 11 jul 2016 @ 15:04
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • BereikNieuwsmediaTijdschriftuitgeversUitgevers

Opinietijdschrift HP/De Tijd krijgt weer kapsones. De Audax-titel rapporteert een oplagestijging van 15,3% in het eerste kwartaal van 2016 in een verder dalende markt. Behalve deze positieve HOI/NOM-cijfers is HP ook van plan in december een nieuwe titel te lanceren.

'HP/De Tijd heeft de tweede plaats in het opinie-segment stevig in handen door een forse stijging van de betaalde oplage, terwijl Vrij Nederland een flinke daling kent', zo meldt hoofdredacteur Tom Kellerhuis. 'HP/De Tijd, dat sinds 2012 verschijnt in een maandfrequentie, heeft met de koerswijziging, overigens in uitstekende samenwerking met uitgever Marianne Verhoeven en directeur Jacques de Leeuw, bewezen een vitaal opinieblad te zijn met een gestaag groeiende lezersmarkt.'

In vervolg op dit succes zal HP/De Tijd in december 2016 'een nieuwe titel lanceren'. Nadere informatie geeft Kellerhuis hierover nog niet. Die volgt in september. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken