Jan Wouter Kleinjan (NU.nl) in Raad van Advies Bank15

Jan Wouter Kleinjan (NU.nl) in Raad van Advies Bank15
  • Media
  • 5 jul 2016 @ 00:31
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaStrategieMarketingMerken

Jan Wouter Kleinjan treedt per direct toe tot de nieuw ingestelde Raad van Advies van Bank15. Hij is brand director van Nederlands grootste nieuwssite NU.nl en automotive -platform Autoweek. Kleinjan heeft zijn sporen ruimschoots verdiend en is sinds 2012 actief bij Sanoma.

De benoeming van Jan Wouter Kleinjan en eerder al Joost van Disseldorp (CEO vanHaren Schoenen) tot de Raad van Advies is een stap in de inrichting van een volwaardige adviesraad van Bank15. Eigenaar Jerry Opier wil daarmee de kwaliteit en kwantiteit van Bank15 verder ontwikkelen. Hij verwacht dit jaar nog enkele leden aan de Raad van Advies toe te voegen.

Jerry Opier: 'Met Bank15 maken we enorme stappen. Jan Wouter Kleinjan heeft bijzondere kennis en ervaring op het terrein van new media en management waar het hele team van Bank15 van kan profiteren. Daarnaast brengt hij een excellent netwerk met zich mee.'

Bank15 is een omgeving met een bierbrouwer, food stands, escape rooms, flex plekken, experience room, pop-up ruimte, retail, educatie plekken, expositie en events. Merken en bedrijven krijgen toegang tot het gebouw, de technologie, het publiek en de gebruikers om nieuwe diensten, producten, concepten, boodschappen en formules real-time en real-life te testen, toetsen en uit te proberen. Een plek waar iedereen zomaar binnen kan lopen. Bank15 is een formule waarbij co-create de motor is, creativity is capital. Een formule waarbij maatschappelijke betrokkenheid gecombineerd wordt met commercie. Leren, creëren en werken. De enige must is dat je kennis en ervaring deelt tijdens een event of een gratis workshop.

Jan Wouter Kleinjan: 'Bank15 heeft met communicatie-creatieven en new media-strategen, een digitale ruggengraat in huis. In het pand hebben wij de meest innovatieve marketing-technologieën aangesloten met als doel te onderzoeken hoe merken binnen de nieuwe regels van de digitale consumenteneconomie een relevante positie kunnen claimen. Met mijn kennis en ervaring wil ik daar graag aan bijdragen. Maar mijn grootste motivatie is de maatschappelijke laag waarin Bank15 kansen biedt aan talenten, afgestudeerden en werkzoekenden.'

Bank15 draagt zo bij aan het ontwikkelen van nieuwe manieren om economische en maatschappelijke waarde te creëren en te verdelen. De hybride vorm van Bank15 en de nieuwe manier van werken passen bij de wereld anno nu. Ondernemend, in beweging, niet denkend en opererend vanuit vastgeroeste structuren, organisch en connected.

Jan Wouter Kleinjan: 'Bank15 biedt kansen aan talenten'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken