Persgroep presenteert onderzoek naar Live Adblocking

Persgroep presenteert onderzoek naar Live Adblocking
  • Media
  • 29 jul 2016 @ 11:40
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnderzoekDagbladuitgevers

Al enige tijd speelt een stevige discussie in het vakgebied over adblocking. Groots en meeslepend wordt dit debat gevoerd. Vele experts hebben hier hun licht over laten schijnen. Maar een goed beeld hierover blijkt complex.

Willem-Albert Bol, Manager Marketing Advertising: 'De Persgroep en TBWA\ vonden het dus tijd om daar eens grondige onderzoek naar te laten doen. Wij komen met een grootschalige test, genaamd Live Adblocking. Centrale probleemstelling die getoetst wordt: speelt adblocking in alle mediumtypen? Wij gingen de straat op in Rotterdam en de conclusies spreken voor zich….'

 

www.persgroep.nl

 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken