Exploitatie 9292.nl naar Semilo
- Media
- 12 aug 2016 @ 10:28
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Online advertisingOnline
- 12 aug 2016 @ 10:28
- Redactie Media
Semilo is per direct verantwoordelijk voor de exploitatie van advertenties op de website 9292.nl. De martkleider in OV-informatie verwelkomt elke maand ruim 2 miljoen unieke bezoekers. Elke dag voorziet 9292 reizigers van 400.000 reisadviezen. Met de toevoeging van 9292.nl is het weer- en verkeer-channel van Semilo de grootste van Nederland.
Marcel Schuyt, mede-eigenaar Semilo: 'We zijn erg blij met de komst van 9292. Het is een zeer sterke titel en een goede aanvulling op ons segment Weer en Verkeer, waar ook Weerplaza, Weeronline en Buienalarm onderdeel van uitmaken.'
9292 heeft recentelijk haar verschillende display posities laten doormeten op viewability en tijd in beeld. Met een gemiddelde tijd in beeld van 80 seconden en 60% van de vertoningen langer in beeld dan 5 seconden heeft de website niet alleen een hoog uniek bereik maar scoort het ook bovengemiddeld goed op deze variabelen.
'Propositie van 9292 verbeteren'
Naast display-mogelijkheden, die zowel direct als programmatic zijn in te kopen, heeft Semilo ook haar native oplossing nVision geïmplementeerd. Programmatic native inzet voor adverteerders neemt een grote vlucht en Semilo is voorloper op dat gebied. Adverteerders kunnen tevens kiezen voor exclusieve background take-overs, video of cross-device inzet.
Stefan Hulman, algemeen directeur 9292: 'In de continu veranderende wereld van online marketing willen we de 9292 propositie en -dienstverlening natuurlijk steeds verbeteren. We denken daarvoor in Semilo de juiste partner te hebben gevonden. Door de sterke positie en het grote bereik van 9292 te combineren met de ervaring, expertise en actieve marktbenadering van Semilo zien we die marktuitdaging vol vertrouwen tegemoet.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing