Keesing verwerft belang in Eye to Eye Puzzles
- Media
- 19 aug 2016 @ 08:49
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 19 aug 2016 @ 08:49
- Redactie Media
Keesing Media Group en Eye to Eye Media werken sinds vorig jaar samen in het kleurboekensegment. Deze samenwerking is zeer succesvol en beide partijen willen de samenwerking graag voortzetten en op aandeelhoudersniveau formaliseren. Dit levert Eye to Eye Media toegang tot de kennis, ervaring en (productie)systemen van Keesing Media Group.
Voor Keesing Media Group levert het een belang in Eye to Eye Puzzles op waarin de puzzelactiviteiten van Eye to Eye Media zijn ondergebracht. Keesing verkrijgt een belang van 39,3% plus de mogelijkheid om in de toekomst het volledige eigendom te verwerven. Met de samenwerking verstevigen beide partijen hun positie in het puzzel- en kleurboekensegment in het Verenigd Koninkrijk.
Over Keesing
Keesing Media Group is de grootste uitgeverij in Europa op het gebied van puzzeltijdschriften. Met een oplage van meer dan 100 miljoen puzzeltijdschriften op jaarbasis verovert Keesing de harten van miljoenen puzzelliefhebbers in België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland. Keesing Media Group is onderdeel van de Telegraaf Media Groep (TMG).
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing