Franska Stuy is juryvoorzitter van Mercurs 2016

Franska Stuy is juryvoorzitter van Mercurs 2016
  • Media
  • 15 sep 2016 @ 10:57
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaJournalistiekPersonaliaAwards

Franska Stuy is benoemd tot juryvoorzitter van de 19e editie van de Mercurs, de jaarlijkse prijzen voor de publiekstijdschriftenbranche. De media-adviseur annex hoofdredacteur van Franska.nl wordt bijgestaan door zes andere juryleden: Perre van den Brink (head of content/creative director VICE, managing director Tratlehner), Swan Lian Kwee (art director Swan Design), Thijs Muller (CEO Havas Media), Dolf Rogmans (uitgever/hoofdredacteur Villamedia), Carolien Vader (eigenaar Bladendokter.nl) en Frank Volmer (directeur Ster).

De uitreiking van de Mercurs is een initiatief van de Magazine Media Associatie. Vaste secretaris van de jury is MMA-directeur Harriët Schrier, die de juryprocedure bewaakt.

Volgende maand gaat de jury zich buigen over de inzendingen van tien categorieën: de nieuwe Mercur Mediamerk van het Jaar, Magazine, Lancering, Artdirection, Hoofdredacteur, Reportage, Marketingactie en Merkinnovatie van het Jaar. Tevens kiezen de juryleden voor het tweede jaar de Mercur BeLOFte van het Jaar, voor een uitzonderlijk talent en de prestigieuze oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF Prijs. Voor de elfde categorie, de Betapress Mercur Tijdschriftretailer van het Jaar, organiseert Betapress een publieksstemming.

Cases voor de Mercurs 2016 kunnen nog worden ingezonden tot en met 23 september. De nominaties worden 28 oktober bekend gemaakt, waarna de uitreiking volgt op 15 december in het Amsterdamse DeLaMar Theater. Het thema van dit evenement is ‘Ode aan de Makers’

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken