Happinez lanceert vernieuwd online platform

Happinez lanceert vernieuwd online platform
  • Media
  • 6 sep 2016 @ 00:07
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • WebsiteTijdschriftuitgeversDigitaal

‘Make every day a happy day’ – met die woorden lanceert Happinez deze week het geheel vernieuwde online platform Happinez.nl. Met blogs, interviews, video’s, meditaties en een fairtrade webshop biedt Happinez haar publiek nu een extra dimensie in de wereld van zingeving en bewust leven.

Marije de Jong,  hoofredacteur van Happinez: 'Met de nieuwe site krijgen we er in één klap een enorm speelveld bij. Een platform waarop we dagelijks nieuwe kanten van onszelf kunnen laten zien. Uitgangspunt is dat je op de site een moment van rust vindt. Dat begint al meteen met een visuele mini-retraite op de homepage. Even weg van deadlines, en to do’s.'

Tess Warmerdam, online manager Happinez: 'Wijsheid en schoonheid, dat zijn al jaren de pijlers van Happinez. Dat hebben we vertaald naar het online concept. Soulfood noemen we onze online content daarom, voedsel voor je ziel. We willen de bezoekers echt verder helpen in de zoektocht naar een gelukkiger en zinvoller leven.  Uiteraard bieden wij ook nieuwe mogelijkheden voor onze adverteerders. Display posities hebben plaatsgemaakt voor branded content artikelen en video’s.'

Nieuwe columnisten

Met het nieuwe platform introduceert Happinez direct een aantal nieuwe columnisten. Creatief Marnix Pauwels, foodie Kyra de Vreeze, journaliste Pauline Bijster,  globetrotter Martijn Doolaart en Susan Smit zijn slechts enkele namen van contributors die wekelijks hun kijk op de wereld met de Happinez lezer zullen delen.

Met de nieuwe site opent zich letterlijk een nieuwe horizon: de site scrolt van links naar rechts. Het Rotterdamse online bureau Guilty People was verantwoordelijk voor dit innovatieve design. Met schermvullende high-res beelden, een meditatie-video op de homepage en een horizontale lay-out is een directe vertaling van de kern waar Happinez al 13 jaar voor staat en goed in is: de kracht van rijke vormgeving gecombineerd met sterke inhoudelijke content.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken