Happinez lanceert vernieuwd online platform
- Media
- 6 sep 2016 @ 00:07
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - WebsiteTijdschriftuitgeversDigitaal
- 6 sep 2016 @ 00:07
- Redactie Media
‘Make every day a happy day’ – met die woorden lanceert Happinez deze week het geheel vernieuwde online platform Happinez.nl. Met blogs, interviews, video’s, meditaties en een fairtrade webshop biedt Happinez haar publiek nu een extra dimensie in de wereld van zingeving en bewust leven.
Marije de Jong, hoofredacteur van Happinez: 'Met de nieuwe site krijgen we er in één klap een enorm speelveld bij. Een platform waarop we dagelijks nieuwe kanten van onszelf kunnen laten zien. Uitgangspunt is dat je op de site een moment van rust vindt. Dat begint al meteen met een visuele mini-retraite op de homepage. Even weg van deadlines, en to do’s.'
Tess Warmerdam, online manager Happinez: 'Wijsheid en schoonheid, dat zijn al jaren de pijlers van Happinez. Dat hebben we vertaald naar het online concept. Soulfood noemen we onze online content daarom, voedsel voor je ziel. We willen de bezoekers echt verder helpen in de zoektocht naar een gelukkiger en zinvoller leven. Uiteraard bieden wij ook nieuwe mogelijkheden voor onze adverteerders. Display posities hebben plaatsgemaakt voor branded content artikelen en video’s.'
Nieuwe columnisten
Met het nieuwe platform introduceert Happinez direct een aantal nieuwe columnisten. Creatief Marnix Pauwels, foodie Kyra de Vreeze, journaliste Pauline Bijster, globetrotter Martijn Doolaart en Susan Smit zijn slechts enkele namen van contributors die wekelijks hun kijk op de wereld met de Happinez lezer zullen delen.
Met de nieuwe site opent zich letterlijk een nieuwe horizon: de site scrolt van links naar rechts. Het Rotterdamse online bureau Guilty People was verantwoordelijk voor dit innovatieve design. Met schermvullende high-res beelden, een meditatie-video op de homepage en een horizontale lay-out is een directe vertaling van de kern waar Happinez al 13 jaar voor staat en goed in is: de kracht van rijke vormgeving gecombineerd met sterke inhoudelijke content.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing