KNVK en Sportstroom zetten in op duurzaamheid
- Media
- 30 sep 2016 @ 12:18
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - SportSponsorship
- 30 sep 2016 @ 12:18
- Redactie Media
SportStroom en het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond zijn een 3-jarig partnership overeengekomen om korfbalverenigingen bewust te maken van de mogelijkheden op het gebied van duurzaamheid en energie.
Gedurende de samenwerking zullen onder andere een vijftal kennissessies worden georganiseerd voor korfbalverenigingen verdeeld over het land. SportStroom, als nieuwe 3-jarige samenwerkingspartner, ondersteunt dit project inhoudelijk met als doel meer duurzame korfbalverenigingen en accommodaties in Nederland.
Robert den Ouden, algemeen bestuurder van SportStroom: "Grip op het eigen energieverbruik is cruciaal voor solide korfbalverenigingen. Ruim 100 korfbalverenigingen zijn al bij SportStroom aangesloten en met dit partnership wordt het mogelijk nog meer kennis over energiebesparing en het zelf opwekken van energie te delen. Voor mij persoonlijk voelt het als 'thuiskomen': zelf afkomstig uit een korfbalgezin (KV Bolnes, inmiddels onderdeel van Korfbal Combinatie Ridderkerk) vind ik het prachtig dat ik met SportStroom nu op een andere manier de korfbalverenigingen van dienst kan zijn! Samen met het KNKV gaan we er alles aan doen de Nederlandse korfbalverenigingen structureel te laten besparen op de energiekosten".
Ook directielid van het KNKV, Kees Rodenburg, is enthousiast over de samenwerking: "Wij halen met SportStroom een zeer kundige en prettige partij aan boord om mee samen te werken op het gebied van thema's als duurzaamheid en energie. Belangrijke speerpunten in ons accommodatiebeleid de komende jaren."
SportStroom werd in 2002 opgericht door twee sportbestuurders en is door de jaren heen uitgegroeid tot de energiepartner van ruim 3.000 aangesloten sportverenigingen en heeft daarin bewezen expertise opgebouwd. Of het nu gaat om het in kaart brengen van uw energieverbruik, het uitvoeren van energiebesparende maatregelen en de financiering hiervan, het aanvragen van subsidies, het zelf opwekken van energie, of de inkoop van duurzame energie.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing