Nederlands MediaNetwerk breidt team uit en lanceert Nederlands MediaNetwerk Consulting

Nederlands MediaNetwerk breidt team uit en lanceert Nederlands MediaNetwerk Consulting
  • Media
  • 24 sep 2016 @ 09:16
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • ContentPRPersonalia

Het Nederlands MediaNetwerk verwelkomt drie nieuwe redacteuren: Juliette Piepers, Max Vlugt en Katja Brokke. Zij zijn allen op freelance basis aan het Nederlands MediaNetwerk verbonden.

Bas Vlugt, oprichter van het Nederlands MediaNetwerk: 'Dit betekent een signicifante uitbreiding van ons team. Het Nederlands MediaNetwerk bevindt zich in een dynamische fase. Bezoek aan de website groeit. We stevenen voor september op een nieuw record af van 1,6 miljoen pageviews, een groei van 43 procent ten opzichte van september vorig jaar toen we voor het eerst door de miljoen pageviews gingen.'


Full service uitgever

Een belangrijke reden voor de uitbreiding van het team is de lancering van Nederlands MediaNetwerk Consulting. Bas Vlugt: 'Het medialandschap verandert in duizelingwekkende vaart. En de vakmedia ook. Oude structuren brokkelen af en nieuw is overal. Nieuwe bedrijven, nieuwe proposties, nieuwe mensen maar ook nieuwe structuren, nieuwe manieren van werken en organiseren.

Het Nederlands MediaNetwerk komt ook met iets nieuws: wij willen ons gaan manifesteren als een full service uitgever.

Onder de vlag van Nederlands MediaNetwerk Consulting gaan wij content en PR diensten aanbieden aan partijen in media- en marketingcommunicatie. Dat kan gaan om het produceren van (web)teksten, mailings, nieuwsbrieven, magazines als mede hoofd- en eindredactie, op termijn wellicht ook fotografie en video.

We gaan klanten helpen op PR gebied door het schrijven en distribueren van persberichten. Onze ambitie is daarbij om het niveau van persberichten omhoog te brengen. Als vaktitel worden wij overspoeld door persberichten en veel te vaak komen er verhalen binnen de feitelijk reclame zijn in de vorm van een persbericht.

Wij beogen een cultuuromslag waarbij de verzender van een persbericht minder wordt gedreven door de vraag wat hij of zij wil vertellen maar veel meer door de vraag wat zijn of haar verhaal kan bijdragen aan de ontwikkeling van de branche, wat voor de doelgroep daadwerkelijk interessant is om te lezen.

Inmiddels zijn we voor de eerste klanten aan het werk gegaan en sluiten we verdere uitbreiding van het team niet uit.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken