Persgroep en ANP sluiten langjarig contract

Persgroep en ANP sluiten langjarig contract
  • Media
  • 16 sep 2016 @ 13:10
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • DagbladuitgeversNieuwsmedia

De Persgroep Nederland en het ANP hebben een nieuwe, langdurige, verbintenis gesloten. De uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken en eigenaar van onder meer Q-music bestendigt de relatie met het ANP vanaf 1 januari 2017 met vier jaar.

Het ANP, al tientallen jaren verantwoordelijk voor een constante stroom basisnieuws, foto's, video's, agendering en verkiezingsuitslagen, is blij met de verlengde samenwerking.

Guido van Nispen, ceo ANP: 'Deze langjarige overeenkomst met De Persgroep, een prominent mediabedrijf, geeft vertrouwen en is gebaseerd op een gezond partnerschap. Het ANP kan zich zo volledig blijven richten op handhaving en verbetering van de service voor alle mediabedrijven.'

Marcel van Lingen, hoofdredacteur en mediadirecteur van het ANP: 'Het ANP werkt graag samen met professionele mediabedrijven in Nederland, zoals De Persgroep. Zo handhaven  we de kwaliteit van de basisnieuwsvoorziening en houden we de kosten voor iedereen in de hand.'

Frits Campagne, ceo van de Persgroep Nederland: 'Het ANP vervult al tientallen jaren een belangrijke rol in de nieuwsvoorziening in Nederland. Het is in het belang van de journalistiek dat er een sterk nationaal persbureau blijft. Voor De Persgroep betekent dit dat wij de 1500 journalisten van onze kranten, sites, magazines en en ook Q-music kunnen laten doen waar zij echt goed in zijn: toegevoegde waarde bieden voor onze lezers, bezoekers en luisteraars.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken