Persgroep en ANP sluiten langjarig contract
- Media
- 16 sep 2016 @ 13:10
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - DagbladuitgeversNieuwsmedia
- 16 sep 2016 @ 13:10
- Redactie Media
De Persgroep Nederland en het ANP hebben een nieuwe, langdurige, verbintenis gesloten. De uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken en eigenaar van onder meer Q-music bestendigt de relatie met het ANP vanaf 1 januari 2017 met vier jaar.
Het ANP, al tientallen jaren verantwoordelijk voor een constante stroom basisnieuws, foto's, video's, agendering en verkiezingsuitslagen, is blij met de verlengde samenwerking.
Guido van Nispen, ceo ANP: 'Deze langjarige overeenkomst met De Persgroep, een prominent mediabedrijf, geeft vertrouwen en is gebaseerd op een gezond partnerschap. Het ANP kan zich zo volledig blijven richten op handhaving en verbetering van de service voor alle mediabedrijven.'
Marcel van Lingen, hoofdredacteur en mediadirecteur van het ANP: 'Het ANP werkt graag samen met professionele mediabedrijven in Nederland, zoals De Persgroep. Zo handhaven we de kwaliteit van de basisnieuwsvoorziening en houden we de kosten voor iedereen in de hand.'
Frits Campagne, ceo van de Persgroep Nederland: 'Het ANP vervult al tientallen jaren een belangrijke rol in de nieuwsvoorziening in Nederland. Het is in het belang van de journalistiek dat er een sterk nationaal persbureau blijft. Voor De Persgroep betekent dit dat wij de 1500 journalisten van onze kranten, sites, magazines en en ook Q-music kunnen laten doen waar zij echt goed in zijn: toegevoegde waarde bieden voor onze lezers, bezoekers en luisteraars.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing