Value Zipper verkoopt branded content in film en theater
- Media
- 15 sep 2016 @ 16:09
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - EntertainmentBioscoopBranded content
- 15 sep 2016 @ 16:09
- Redactie Media
Value Zipper start een samenwerking met Rick Engelkes Producties en breidt de eigen diensten uit met branded content in Nederlandse bioscoopfilms en theaterproducties. Sinds 1 september vertegenwoordigt Value Zipper de producties van Rick Engelkes. Er lopen ook gesprekken met andere film- en tv-productiemaatschappijen.
Patrick van Hooy, commercial director bij Value Zipper: 'Als specialist op gebied van branded content is dit voor ons een logische volgende stap. Het geeft ons meer mogelijkheden om adverteerders te helpen om hun merkverhaal te vertellen. Net als in onze magazines en digitale media, gaan we de merkverhalen op een natuurlijke manier verweven in films en later ook in theater- en televisieproducties. Omdat we in een vroeg stadium van de producties zijn aangesloten, kunnen we daarbij verder gaan dan product placement.'
Met de komst van account manager brand solutions Mark Haring die voorheen werkzaam was als marketing manager bij Just Media Group heeft Value Zipper de expertise in huis om een breed pakket samen te stellen voor adverteerders. Mark Haring: 'Naast branded content in de film kunnen we via de distributeur samenwerkingen opzetten met bioscopen, speciale voorpremières organiseren, het creëren van tailor made special content voor de adverteerders, maar ook tijdens dé première zijn er verschillende mogelijkheden.'
Rick Engelkes is blij met de samenwerking: 'Story telling is wat wij al jaren doen en vandaag de dag steeds meer kan worden verweven met het verhaal van de adverteerder. We verwachten dat we door de directe toegang tot het netwerk van Value Zipper en hun expertise op het gebied van branded content interessante nieuwe, passende partners kunnen vinden.'
Voor 2017 / 2018 staan twee grote Nederlandse bioscoopfilms op de planning waarvoor Value Zipper de branded content zal verzorgen:
- Huisvrouwen Bestaan Niet – een romantische komedie over 3 generaties vrouwen. Gebaseerd op het theaterstuk ‘De Huisvrouw Monologen’ gebaseerd op de columns van Sylvia Witteman. Release-datum: december 2017
- Kruimeltje – een familiefilm over één van Nederlands bekendste kwajongens. In het verleden één van de meest succesvolle familiefilms in de Nederlandse bioscoop. Releasedatum: december 2017
Theaterproducties:
- Hart tegen Hart – in deze relatiecomedy gaan Richard Kemper (Veldhuis & Kemper) en Peggy Vrijens die confrontatie aan met Rick Engelkes en Sandra Mattie (onder meer Divorce).
- Dolfje Weerwolfje - een splinternieuwe spannende musical voor het hele gezin gebaseerd op de waanzinnig succesvolle kinderboekenreeks van Paul van Loon.
- Opvliegers 2: In de sneeuw - de vriendinnen comedy van het jaar. Een geheel nieuw avontuur over de leukste vriendinnenclub van Nederland op een vakantie vol sneeuw, skipassen en skilessen, knappe skileraren, heftige après-ski sessies, stoeltjesliften, gejodel en natuurlijk ook alle overgangsproblemen waar de vriendinnen mee te kampen hebben.
Met meer dan 40 titels is Value Zipper de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Één loket met print, online en crossmediale maatwerkoplossingen voor adverteerders en mediabureaus. Value Zipper is gespecialiseerd in branded content; merkverhalen perfect passend binnen het format van onze titels.
Het portfolio bestaat uit magazines, websites, dagbladen en nieuwsbrieven, waaronder KIJK, delicious., 90 Minutes, Zin, Weerplaza, KNIP Mode, Home & Garden, Formule 1, ROOTS, Seasons, Boer zoekt Vrouw en FietsActief.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- branded content
- Value Zipper
- Kruimeltje
- film
- Rick Engelkes
- propositie
- Dolfje Weerwolfje
- samenwerking
- theater
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing