AutoWeek start met wekelijks tv-programma op Veronica

AutoWeek start met wekelijks tv-programma op Veronica
  • Media
  • 28 okt 2016 @ 10:25
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TijdschriftenCrossmediaTelevisie

AutoWeek start met het wekelijkse tv-programma AutoWeek TV bij Veronica. AutoWeek TV is een compilatie van 30 minuten met de allerbeste autovideo's gemaakt door de AutoWeek redactie en krijgt een vaste plek in de late night programmering op de vrijdagavond van Veronica.

Na de eerdere samenwerking dit jaar in de 'April AutoMaand' breiden AutoWeek en Veronica hun samenwerking verder uit. Het rijke aanbod aan AutoWeek autovideo's krijgt hiermee een extra publiek bovenop de 2 miljoen maandelijkse unieke website bezoekers van AutoWeek.nl. De autoprogrammering op Veronica met Car Crash TV en Top Gear wordt door de samenwerking met AutoWeek extra verstevigd. De samenwerking past binnen de strategie van Sanoma | SBS om doelgroepen rond specifieke thema's via verschillende touch points te bedienen.

Daarnaast start op vrijdag 4 november het drieëntwintigste seizoen van de BBC serie Top Gear bij Veronica. Naast de zes afleveringen van Top Gear is ook het speciale on demand programma Extra Gear, een afgeleide van Top Gear met uniek materiaal en achter-de-schermen content, vanaf die datum exclusief via AutoWeek.nl te zien. 

Bastiaan van Dalen, zendermanager Veronica: 'Na de succesvolle samenwerking in de 'April Automaand' ben ik blij dat Veronica en Autoweek deze samenwerking structureel kunnen voortzetten. De kijker kan op vrijdagavond genieten van nieuwe afleveringen Top Gear, de Jupiler League en vanaf nu ook de allerbeste video's van Autoweek's online platform tijdens Autoweek TV.'

Walter van Maren, content director Autoweek: 'Veronica en AutoWeek vullen elkaar als natuurlijke partners aan. Veronica vanuit de rijke en meer recente TV-geschiedenis met De Heilige Koe en Top Gear. AutoWeek als onbetwist nummer 1 auto media merk van Nederland. De TV-doelgroep samen met het online en papieren bereik van AutoWeek is de volgende logische stap in het bedienen van de partners op alle platforms.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken