Delicious viert jubileum met eigen foodlijn

Delicious viert jubileum met eigen foodlijn
  • Media
  • 25 okt 2016 @ 10:40
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TijdschriftuitgeversContentBranding

Delicious, onderdeel van uitgeverij New Skool Media, lanceert een eigen productlijn met foodproducten. Het tijdschrift start met de introductie van drie productgroepen: koffie, thee en jam, met in totaal dertien varianten. Daaraan worden in 2017 meer nieuwe productgroepen toegevoegd.

New Skool Media heeft het afgelopen half jaar in samenwerking met de Veenendaalse foodspecialist Food Experience gewerkt aan de ontwikkeling van de delicious.food productlijn. Met deze foodlijn zet de uitgever zijn eerste stappen binnen het domein van FMCG-food. De lancering is de start van de campagne rondom het 10-jarig jubileum van Delicious.

'De introductie van een eigen productlijn past binnen onze missie om onze klanten te helpen nieuwe ervaringen op te doen door producten en inspirerende content aan te bieden', zegt Cor Jan Willig, mede-eigenaar van New Skool Media. 'Dat doen we al met onze media en dat vertalen we nu ook door naar foodproducten. Met Delicious willen we inspireren en onze passie voor eten delen. Denk je aan lekker eten, met plezier koken en samen zijn, dan denk je aan Delicious.'

Delicious-koffie bestaat uit 100% arabica koffiebonen en verschijnt in de smaken intens&notig en mild&fris. De groene thee van het tijdschriftmerk bestaat uit de smaken verbena, jasmijn, munt en citroengras. Delicious-jam zit vol vers, perfect gerijpt zomerfruit. Het fruitpercentage is 65%. De beschikbare jam-varianten zijn framboos, aardbei, bosbes, braam + appel, perzik + rode bes en aardbei + rabarber.

Delicious Magazine werd in december 2006 door Sanoma in Nederland gelanceerd. In 2014 verkocht Sanoma het tijdschrift aan New Skool Media. Delicious bestaat binnenkort 10 jaar. Dit jubileum zal tot en met eind 2017 worden gevierd met diverse activiteiten, zoals de foodlanceringen en een speciaal kookboek. Delicious gaat bovendien samen met lezers, bloggers en vrienden op zoek naar de tien favoriete Delicious-recepten van de afgelopen 10 jaar.

Delicious Magazine verschijnt maandelijks en ieder jaar wordt afgesloten met een extra dikke kersteditie. Ook verschijnt er dit jaar een Duitstalige kersteditie in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

New Skool Media is één van de grootste multimediale uitgeverijen in Nederland. Het portfolio van New Skool Media bestaat uit 23 nationaal bekende, special interest titels, waaronder KIJK, Columbus, Home&Garden, Vorsten, Motor en Fiets.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken