Havas Boondoggle geeft de Expert een podium

Havas Boondoggle geeft de Expert een podium
  • Media
  • 14 okt 2016 @ 01:10
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

De echte vakman heeft het soms zwaar. Goedkope arbeidskrachten melden zich op de markt en via verschillende sites bieden concurrenten hun werk aan. Het wordt steeds lastiger om hun vakmanschap en expertise te laten zien. Hoog tijd om de vakman een podium te bieden. Voor de introductie van de nieuwe Peugeot Expert werd daarom drie vakmannen gevraagd om hun kunnen op een onorthodoxe wijze te etaleren.

Op drie prominente locaties in hartje Amsterdam construeerden een stukadoor, metaalbewerker en tegelzetter elk een uniek billboard. Zo werd hun expertise op een relevante manier gekoppeld aan de nieuwe Peugeot Expert, dé bedrijfsauto voor vakmannen.

 

Havas Boondoggle Amsterdam ontwikkelde het concept voor deze campagne en rolde het uit in nauwe samenwerking met JC Decaux.

De campagne wordt ingezet in buitenreclame, RichMedia-banners, Youtube, Facebook en vakbladen.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken