HP/De Tijd komt met 'glopinie' Zus

HP/De Tijd komt met 'glopinie' Zus
  • Media
  • 5 okt 2016 @ 10:37
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TrendsTijdschriftuitgeversJournalistiekTijdschriften

HP/De Tijd lanceert in december een nieuw zusterblad, dat heel toepasselijk 'Zus' heet. De nieuwe Audax-titel wordt omschreven als een 'glopinie', oftewel een glossy opinieblad. Audax verwacht er veel van, want de uitgever mikt op een verschijningsfrequentie van zes keer per jaar.

Zus richt zich op vrouwen en schrijft over politiek en samenleving, kunst en cultuur en wetenschap. Aan de orde komen onder andere een lijst van de meest invloedrijke vrouwen, een uitgebreid kunstkatern en het onderwerp Vrouwen & Wetenschap.

Het eerste nummer van Zus heeft een introductieoplage van 190.000 exemplaren, daarmee  ongetwijfeld inhakend op impuls-aankopen tijdens de feestdagen. De reguliere oplage is 40.000 exemplaren. De kosten voor een full-colour advertentie bedragen 4.950 euro.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken