TradeCast kondigt licentiemodellen aan om eigen tv-zender te starten
- Media
- 21 okt 2016 @ 10:44
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieVideo
- 21 okt 2016 @ 10:44
- Redactie Media
De Zwolse startup TradeCast maakt het starten van je eigen online tv-zender zo eenvoudig als het strikken van je veter. TradeCast kondigt drie licentiemodellen aan voor zijn revolutionaire cloud-based televisieplatform, waardoor werkelijk iedereen - van grote bedrijven tot kleine ondernemingen en van uitgevers tot sportclubs - de online video- en televisiemarkt kan bestormen.
In een tijd, waarin traditionele media kampen afnemende kijkcijfers en dalende oplages en worstelen met het vestigen van een online videoaanwezigheid, komt TradeCast met de enige échte totaaloplossing voor het gemakkelijk beheren en exploiteren van je eigen online tv-zender.
Met een cloud-based variant op de traditionele lineaire tv-zender en volop on demand-, VOD/OTT- en live uitzendopties biedt TradeCast werkelijk iedereen de mogelijkheid om impact te maken en kansen te grijpen op de snel groeiende online videomarkt.
TradeCast’s drie licentiemodellen, Essential, Expansion en Everything, blazen niet alleen alle concurrentie uit de weg, maar verwijderen ook de drempel voor het starten van je eigen online tv-zender en maken het daarnaast gemakkelijk om je zender stapsgewijs te laten groeien. Al vanaf 250 euro per maand biedt het model Essential omvangrijke features, waaronder een lineaire- én on demand-zender, een web- en mobiele versie van je zender, volledig inzicht in kijkgegevens, volop opties voor e-commerce en zelfs automated trading, waarmee je je doelgroep gericht kunt targetten met geautomatiseerde advertenties.
Expansion bouwt voort op wat Essential biedt en draait om ultieme interactiviteit met je doelgroep. Dit model bevat applicaties voor Android en iOS, live streaming vanaf mobiele apparaten, user generated content en gerichte push notificaties. Tot slot is er Everything, dat jouw tv-zender transformeert in een ware uitzendgigant die zich met alle gevestigde tv-zenders kan meten. Ondersteuning voor Apple TV, ChromeCast en Smart TV’s en talloze mogelijkheden om je zender te personaliseren: de enige limitatie is je eigen creativiteit.
Yillmaz Schoen, ceo TradeCast: 'De introductie van onze licenties is een geweldige stap voor TradeCast en bovendien volledig in lijn met onze ambitie om waarde toe te voegen aan online video. Wij willen iedereen impact laten maken met zijn eigen online tv-zender. Tot nu toe zijn het vooral de grote, traditionele mediapartijen die, met zichtbare moeite, stappen zetten richting verdienmodellen met online video. TradeCast voorziet in een totale technologische ontzorging voor iedereen met online video-ambities. Of het nu om een marketingstrategie gaat of om het efficiënt targetten van tot nu toe niet bereikte doelgroepen: TradeCast biedt als enige de totaaloplossing, waarbij je zelf volledig onafhankelijk blijft en altijd in controle bent over je content, data en businessmodel. Weg met lange, ingewikkelde trajecten. De enige vraag is: hoe laat wil je morgen starten.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing