YouTube-ster Onnedi lanceert boek voor fans

YouTube-ster Onnedi lanceert boek voor fans
  • Media
  • 4 nov 2016 @ 12:37
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Video

De razend populaire videoster Onnedi (Dionne Slagter) brengt het boek ‘Leuk of Meuk?’ uit voor haar trouwe ‘Onne-familie’. In dit boek geeft ze, net als in haar weekvlog, een kijkje in haar hoofd en persoonlijke leven. Zo vertelt ze onder andere hoe haar YouTube-carrière ooit begon en hoe het item 'Leuk of Meuk' haar kanaal populair maakte.

Maar ze verklapt ook dat zingen haar grootste passie is en dat ze als kind veel meedeed aan talentenjachten, waaronder het Junior Songfestival. Er is een liedje in te vinden, dat haar hondje Dolly zou hebben geschreven - mits hij dat zou kunnen. Ze vertelt over de fijne vriendschap met haar beste vriendinnen Jill en Serena, maar is ook erg openhartig over de eetstoornis die ze inmiddels heeft overwonnen - waardoor ze haar opleiding moest stoppen.

Onnedi: 'Eerst een merchandiselijn en nu ook al een boek! Ik ben echt super trots dat ik dit mag doen! In dit boek zijn mijn leuke, maar ook meuke kanten te lezen. Ik hoop dat mijn Onne-familie het leuk vindt.'

Onnedi (Dionne Slagter) is 26 jaar en post drie keer per week nieuwe video's op haar YouTube-kanaal. Inmiddels bedient zij hier ruim 438.000 abonnees en dit groeit per dag! Elke dinsdag en vrijdag om 16:00 uur staat er een nieuwe video van haar klaar, met op vrijdag de spraakmakende serie 'Leuk of Meuk'. De Onne-familie - zoals Onnedi haar fans noemt - bestaat uit jongeren van 8 tot en met 16 jaar. Haar populariteit onder deze doelgroep is enorm en wekelijks ontvangt ze een volle mand met fanmail. Ook op Instagram is Dionne erg populair, waar ze 261.000 volgers heeft. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken