Quest krijgt concurrentie van BBC Science World
- Media
- 6 dec 2016 @ 12:02
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaTijdschriftuitgeversContentTijdschriften
- 6 dec 2016 @ 12:02
- Redactie Media
F&L Publishing Group brengt het goed verkopende populair-wetenschappelijke tijdschrift van de BBC naar Nederland. Science World is er voor iedereen die zich graag laten verwonderen door de boeiende wereld om ons heen. Aan de hand van wetenschap toont het maandblad de wondere wereld van technologie, ruimte, natuur en psychologie. Het 100 pagina’s tellende eerste nummer ligt vanaf vandaag in de winkels.
Altijd al willen weten of technologie je dommer maakt? Science World laat lezers op een verrassende manier kennismaken met de wereld van wetenschap. Elke uitgave staat vol met artikelen over de technologie van de toekomst, natuur, ruimte en tijd, verborgen wonderen van ons dagelijkse leven en tegendraadse inzichten. Ondersteund door prachtige beelden en diepgaand onderzoek van hoog aangeschreven wetenschappers en universiteiten onderscheidt Science World zich van andere populair-wetenschappelijk bladen.
Nieuwe groep lezers
Hoofdredacteur Arjan Kropman is enthousiast over de eerste uitgave. 'We zijn erg blij met de samenwerking met de BBC. Science World is een geweldige titel die prima op de Nederlandse markt past. Ik verwacht vooral dat we een grote groep nieuwe, jonge lezers kunnen aanspreken. Science World bundelt interessante weetjes en artikelen in een papieren magazine waaraan je niet voorbij kunt scrollen, maar die je wel gemakkelijk kunt bewaren.'
De vernieuwende onderwerpen maken Science World tot een waardevolle aanvulling op het huidige portfolio kennisbladen van F&L Publishing Group. Eerder werden Alles over Geschiedenis en Koninklijke Geschiedenis gelanceerd. Science World verschijnt tien keer per jaar en is vanaf dinsdag 6 december te koop, onder meer bij Albert Heijn, AKO, Bruna en Jumbo. Een losse uitgave kost € 4,95.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- F&L
- magazine
- uitgever
- BBC
- wetenschap
- F&L Publishing Group
- Nederland
- tijdschrift
- Science World
- populair-wetenschappelijk
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing