RTV Utrecht werkt commercieel samen met XYMS
- Media
- 5 dec 2016 @ 09:59
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Social mediaMarketingTelevisie
- 5 dec 2016 @ 09:59
- Redactie Media
Marketingbureau XYMS en RTV Utrecht Reclame BV hebben de handen ineen geslagen om een maximaal bereik te bieden aan bedrijven in de provincie Utrecht.
Het medialandschap is enorm aan het veranderen waarbij er een verschuiving is te zien in de bestedingen van het mediabudget. Er komen steeds meer moderne, digitale instrumenten beschikbaar voor steeds meer spelers in de markt. Denk hierbij aan sociale media en de kracht van zoekmachines. Dit kan als bedreiging worden gezien, maar het kan natuurlijk ook omarmd worden.
RTV Utrecht Reclame BV heeft voor het tweede gekozen en is op zoek gegaan naar een strategisch partnerschap met een partij die expert is op het gebied van deze digitale instrumenten. Zo is RTV Utrecht Reclame BV uiteindelijk uitgekomen bij XYMS, een marketingbureau uit De Meern.
XYMS is sinds 2014 specialist op het gebied van moderne media zoals Facebook en Google. De oprichters van XYMS zijn tijdens hun marketingstudie aan de Hogeschool Utrecht het bedrijf gestart. Dit met als missie om organisaties zo laagdrempelig mogelijk volledig te ontlasten op het gebied van online marketing. Het laagdrempelige is bijvoorbeeld terug te zien in het feit dat de dienstverlening van XYMS altijd maandelijks opzegbaar is.
Yoram Roemersma, mede-oprichter van XYMS: 'Eén van de krachten van online media is dat alles perfect meetbaar is. Iedere vertoning, klik of interactie is inzichtelijk te krijgen. Via deze samenwerking kan elke campagne aangekleed worden met de meest passende media voor de doelstelling en wordt er gemeten wat er gemeten kan worden. Zo worden er waardevolle inzichten gecreëerd. Dus naast reclame op televisie, radio en de app, kunnen de relaties van RTV Utrecht nu ook zeer gericht adverteren op Facebook en daarbij perfect inzichtelijk krijgen waar de doelgroep zich bevindt, met behulp van instrumenten als Google AdWords en Analytics.'
Door het bereik van RTV Utrecht Reclame BV te combineren met de expertise van XYMS is er volgens beide partijen een bijzonder krachtige, toekomstbestendige speler ontstaan.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing