Alphons Martens naar Fox Networks Group
- Media
- 20 jan 2017 @ 14:42
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisiePersonalia
- 20 jan 2017 @ 14:42
- Redactie Media
Alphons Martens treedt in dienst bij FOX Networks Group (FNG). Als Director Programming Entertainment & Factual wordt hij verantwoordelijk voor de entertainment en factual zenders van FNG in Nederland bestaande uit FOX, National Geographic, Nat Geo Wild en 24Kitchen.
Alphons Martens heeft een brede ervaring in de media-industrie, aan de zijde van zowel producent als zender. Na dienstverbanden bij onder anderen John de Mol Producties en All3 Media was hij 11 jaar werkzaam voor SBS Broadcasting, waar hij onder meer de zenders Veronica en Net5 onder zijn hoede had. Martens keerde afgelopen zomer terug uit Sydney, waar hij zich voor Endemol Shine Australië inzette voor de ontwikkeling, lokalisering en productie van nieuwe internationale formats.
Alphons Martens: 'Om te wonen en werken in Australië is een onvergetelijke ervaring geweest en ik ben dankbaar voor de mogelijkheden die ik daar heb gekregen. Maar zoals vaker kruipt het bloed waar het niet gaan kan. Terug in Nederland heb ik een onvoorstelbare zin om aan de slag te gaan bij FOX Networks Group. Een prachtig internationaal mediabedrijf, maar met een sterke Nederlandse verankering dankzij gewaardeerde zenders als FOX, National Geographic en 24Kitchen. Ik zie er zeer naar uit om een positieve bijdrage te leveren aan de verdere groei en ontwikkeling.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing