Max Verheul (Coca-Cola) marketing director OMS
- Media
- 30 jan 2017 @ 09:57
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - StrategieRadioMarketingPersonalia
- 30 jan 2017 @ 09:57
- Redactie Media
OMS versterkt per 1 maart het managementteam met Max Verheul in de rol van marketing director. Hij heeft een uitgebreide staat van dienst bij Coca-Cola, waar hij de laatste zes jaar als mediamanager verantwoordelijk is geweest voor het lokale mediabeleid. Bij OMS wordt Verheul verantwoordelijk voor marketingcommunicatie, PR, events, research en business intelligence. Daarbij geeft hij leiding aan een achtkoppig marketingteam.
Joris van der Pol, algemeen directeur OMS: 'Wij zitten vol ambitie en dat kan alleen waargemaakt worden door een team met sterke mensen. Het medialandschap verandert continu en OMS concurreert hierin meer dan ooit te voren met nieuwe spelers in de markt. De radiozenders die OMS vertegenwoordigt zijn in staat om wekelijks 8,2 miljoen mensen aan zich te binden die meer dan 20 uur per week naar onze zenders luisteren. Voor de versterking van dit management team was ik op zoek naar een Marketing Director die het media ecosysteem snapt, leiderschap en entrepreneurship toont in competitieve markten en gevoel voor sales heeft. Max brengt alles mee. Ik verheug me op onze samenwerking.'
Managementteam versterkt
Max Verheul over zijn overstap: 'Ik voel me vereerd om deze nieuwe rol binnen OMS te mogen gaan vervullen. Bij een van de mooiste merken ter wereld ben ik verliefd geworden op het mediavak. Binnen OMS krijg ik de mogelijkheid deze liefde verder uit te bouwen en mijn opgedane ervaring binnen sales, marketing en media te delen met het team. Met veel plezier kijk ik terug op de 18 jaar bij Coca-Cola en kijk uit naar de samenwerking met Joris en zijn team.'
Per 1 maart bestaat het management team van OMS uit Joris van der Pol (algemeen directeur), Michel van Mill (finance director), Roel Willemsen (sales director), Jeroen Visser (sales director) en Max Verheul (marketing director).
OMS is de grootste salesorganisatie voor radio in Nederland. Het bedrijf exploiteert de zenders Radio 538, Sky Radio, Radio Veronica, 100% NL, Sublime FM, SLAM!, Radio 10 en de digitale radiostations van The Media Exchange. Daarmee bereikt OMS wekelijks ruim 8,2 miljoen luisteraars en is daarmee de marktleider.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing