Six Word Love Story: schrijfwedstrijd rond Valentijnsdag

Six Word Love Story: schrijfwedstrijd rond Valentijnsdag
  • Media
  • 31 jan 2017 @ 00:04
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • StorytellingMakersContentCreatie

Six Word Collective en Interbest zijn terug met de leukste schrijfwedstrijd van Nederland: Six Word Story, een officiële krachtmeting in het schrijven van extreem korte verhalen. Het thema dit jaar is de liefde. Van maandag 30 januari tot en met zondag 12 februari kan iedereen zijn liefdesverhaal van exact zes woorden insturen.

De winnaar zal zijn Six Word Love Story, hopelijk een hartverscheurend liefdespareltje, vanaf Valentijnsdag een week lang zien schitteren op een megabillboard van Interbest.  Het beste verhaal van zes woorden verdient immers een miljoenenpubliek.

De vakjury, met daarin Kluun, Saskia Noort, James Worthy en Stella Bergsma, kiest het beste liefdesverhaal. Tot de winnaar bekend is, verschijnen Six Word Love Stories van bekende schrijvers op de reclamemasten.  Onder anderen Herman Brusselmans, Pepijn Lanen en Ellen Deckwitz delen hun verhalen met het Nederlands publiek.

Een Six Word Story is een compleet verhaal, verteld in zes woorden. Succesauteur Kluun beschrijft het fenomeen als een soort Sudoku voor schrijvers. ’Schrijven is schrappen’ in zijn meest extreme vorm. Het gaat verder dan een oneliner of een dichtregel.

De campagne voor de leukste schrijfwedstrijd van Nederland wordt ook deze keer weer verzorgd door reclamebureau Being There. De wedstrijd start op maandag 30 januari 09:00 uur en eindigt op zondag 12 februari om 18:00 uur. 

www.sixwordlovestory.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken