Ster verzorgt landelijke reclame voor jongerenzender FunX

Ster verzorgt landelijke reclame voor jongerenzender FunX
  • Media
  • 4 jan 2017 @ 01:01
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • BereikMediaReclameRadio

Ster verzorgt vanaf januari de landelijke verkoop van reclame op NPO FunX. Dit radiostation voor urban jongeren heeft een landelijke en vier lokale edities. De zender draait een mix van R&B, hiphop, dance en reggae. FunX staat in de top-5 van best beluisterde radiozenders onder jongeren (15-34 jaar) in de vier grote steden.

FunX is te ontvangen via de kabel, Digital Radio+, FunX.nl en de eigen app voor smartphones en tablets. In Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam is FunX met een lokale editie ook te ontvangen via FM. De verkoop van de lokale reclamezendtijd voor de edities in deze vier steden blijft FunX zelf doen. De verkoop van landelijke reclamespots op NPO FunX vindt plaats op basis van prijs per spot.

Niels van Altena, salesdirector Ster: 'De samenwerking met FunX zorgt voor een mooi aanvullend bereik op NPO 3FM. The Sound of the City biedt met zijn enorme mix aan muziekstijlen en culturen een muzikaal platform dat, behalve ‘on-air’ ook online een enorm bereik onder jongeren realiseert.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken