Volkskrant promoot verkiezingsabonnement
- Media
- 24 jan 2017 @ 10:35
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - DagbladuitgeversCommercialsDagbladenCampagnes
- 24 jan 2017 @ 10:35
- Redactie Media
Met de verkiezingen in aantocht hopen dagbladen natuurlijk op extra lezers op zoek naar duiding. De Volkskrant start zelfs een speciaal daarop gerichte campagne, waarin een Verkiezingsabonnement aan de man wordt gebracht. De nieuwe commercial is ontwikkeld door DDB & Tribal Amsterdam.
'Meer weten is belangrijker dan ooit, in deze verkiezingstijd', zo claimt de Volkskrant. Daarom heeft DDB & Tribal voor de Persgroep-titel een nieuwe campagne ontwikkeld. Daarin wordt de eerdere campagne ‘Lees je de koppen of lees je de krant’ doorgetrokken, met een nadruk op het Verkiezingsabonnement. Naast tv worden ook radio, online en DM ingezet.
Credits
Klant: De Persgroep | Bureau: DDB & Tribal Amsterdam | Productie en regie: Sven Super, ICOF | Verantwoordelijk bij Persgroep: Leo-Peter van Aerde, Florianne Harmsen, Esther Nanninga
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- verkiezingsabonnement
- aanbieding
- commercial
- verkiezingen
- dagblad
- krant
- koppen
- Volkskrant
- DDB & Tribal
- lezen
- campagne
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing