Karin Schut is nieuwe directeur van Vinex
- Media
- 2 feb 2017 @ 10:30
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaOnderzoekBereik
- 2 feb 2017 @ 10:30
- Redactie Media
Karin Schut is de nieuwe directeur van VINEX, de organisatie achter het Nederlands Online Bereiksonderzoek (NOBO). Zij is daarmee de opvolger van Bas de Vos, die tot voor kort het onderzoek leidde en onlangs een carrièreswitch maakte van SKO naar GfK..
Schut is al een sinds medio 2016 inhoudelijk bij het NOBO-onderzoek betrokken en één van de drijvende krachten achter het in november 2016 gelanceerde onderzoek.
Joris van Lierop, bestuursvoorzitter Vinex: 'We hebben met NOBO een toonaangevend digitaal onderzoek gerealiseerd dat wij met trots uitdragen. Tegelijkertijd is er veel werk aan de winkel, zowel operationeel als bestuurlijk. Ik ben daarom zeer verheugd dat Karin Schut bereid is gevonden om Bas de Vos op te volgen. Karin kent de materie door en door en is thuis in het ingewikkelde speelveld.'
Als Vinex-directeur zal Karin het team aansturen en de voortgang van het onderzoek bewaken. De eerste prioriteit voor Karin wordt het borgen en verder ontwikkelen van NOBO. Daarnaast zal zij meebouwen aan de toekomst van het onderzoek en de operationele inbedding ervan.
Schut kan bogen op jarenlange research- en strategie-ervaring bij verschillende mediabureaus. Sinds 2015 verzorgt zij zelfstandig media- en onderzoeksadvies.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing