Snotteraars en loopneuzen warmen zich op bij Kleenex-abri
- Media
- 18 feb 2017 @ 12:03
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- OutdoorCampagnes
- 18 feb 2017 @ 12:03
- Redactie MarketingTribune
Wat een mooi vak is dit toch: Het griepseizoen blijft maar aanhouden en bij de grootste abri van het land kunnen snotteraars en loopneuzen zich opwarmen bij de open haard en genieten van een kop hot choco. Dat is de nieuwe actie van Kleenex.
Bij de speciale Kleenex Box wordt de bezoeker na een druk op de rode knop getrakteerd op tissues, zakdoeken en verschillende gadgets als mutsen, shawls en handschoenen om de kou te trotseren.
Alsof dat nog niet genoeg is, komt het Kleenex Helpt-team letterlijk naar mensen toe om ze te helpen een schrale, rode neus tegen te gaan. Het team rijdt met een Kleenex Verkoudheidsbusje door Nederland en België om mensen comfort en verlichting te geven met verzachtende Kleenex Balsam. Er is immers niets vervelender om onderweg te zijn mét een loopneus, maar zónder zakdoeken.
Al sinds de start van het verkoudheidsseizoen biedt Kleenex verkouden en zieke Nederlanders en Belgen een steuntje in de rug. Via de actiesite mijnkleenex.nl en www.mijnkleenex.be kan iedereen een liefdevolle persoonlijke tissuekaart sturen naar een verkouden geliefde, buurvrouw of collega.
Daarnaast krijgen twitteraars die zich #ziek #grieperig of #verkouden voelen, een opbeurend Verkoudheidspakket thuisgestuurd.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing