De KPN ‘Alles-in-1 Keer Voor Elkaar Weken’ blinken je tegemoet
- Media
- 3 mrt 2017 @ 11:14
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Outdoor
- 3 mrt 2017 @ 11:14
- Redactie Media
Met bestickerde Abri’s en blinkende Mupi’s brengt KPN haar campagne ‘Alles-in-1 Keer Voor Elkaar Weken’ extra onder de aandacht. De telecomprovider brengt deze actie op straat groots onder de aandacht met diverse buitenreclame-specials, in samenwerking met JCDecaux.
De buitenreclame-exploitant creëerde hiervoor in Amsterdam, Groningen, Haarlem, Leiden en Utrecht maar liefst 25 glinsterende Mupi’s. Deze vrijstaande reclamedragers zijn voorzien van reflecterende pailletten, ook wel spangleys genoemd. Omdat deze spangleys bewegen en extra licht weerkaatsen, springt de boodschap van KPN nog meer in het oog.
KPN heeft tevens vier Abri’s volledig laten inpakken met opvallende Full Wrap-bestickering in Amsterdam (Koningsplein en Van Baerlestraat), Groningen (Grote Markt) en Utrecht (Potterstraat). Deze Buitenreclame-Specials lopen parallel aan een reguliere Abri-campagne en een campagne op het digitale Mupi-netwerk Métropole in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.
De ‘Alles-in-1 Keer Voor Elkaar Weken’-Specials zijn het resultaat van een samenwerking tussen KPN, N=5, mediabureau Mindshare, Kinetic en JCDecaux.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing