De KPN ‘Alles-in-1 Keer Voor Elkaar Weken’ blinken je tegemoet

De KPN ‘Alles-in-1 Keer Voor Elkaar Weken’ blinken je tegemoet
  • Media
  • 3 mrt 2017 @ 11:14
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

Met bestickerde Abri’s en blinkende Mupi’s brengt KPN haar campagne ‘Alles-in-1 Keer Voor Elkaar Weken’ extra onder de aandacht. De telecomprovider brengt deze actie op straat groots onder de aandacht met diverse buitenreclame-specials, in samenwerking met JCDecaux.

De buitenreclame-exploitant creëerde hiervoor in Amsterdam, Groningen, Haarlem, Leiden en Utrecht maar liefst 25 glinsterende Mupi’s. Deze vrijstaande reclamedragers zijn voorzien van reflecterende pailletten, ook wel spangleys genoemd. Omdat deze spangleys bewegen en extra licht weerkaatsen, springt de boodschap van KPN nog meer in het oog.

KPN heeft tevens vier Abri’s volledig laten inpakken met opvallende Full Wrap-bestickering in Amsterdam (Koningsplein en Van Baerlestraat), Groningen (Grote Markt) en Utrecht (Potterstraat). Deze Buitenreclame-Specials lopen parallel aan een reguliere Abri-campagne en een campagne op het digitale Mupi-netwerk Métropole in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. 

De ‘Alles-in-1 Keer Voor Elkaar Weken’-Specials zijn het resultaat van een samenwerking tussen KPN, N=5, mediabureau Mindshare, Kinetic en JCDecaux.

 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken