Linda de Mol gaat lijnen en vloggen
- Media
- 21 mrt 2017 @ 09:48
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OnlineContentVloggen
- 21 mrt 2017 @ 09:48
- Redactie Media
Lijnen is een populair thema onder vrouwen. Daarom is Linda de Mol gestart met LINDA.lijnt. Onderdeel van dit project is dat ze zelf ook lijnt: ze probeert in zes weken 5 kilo kwijt te raken. In die periode maakt ze vlogs waarin ze haar kleine triomfen en moeilijke momenten openhartig zal delen met nu al inmiddels 89.500 volgers.
'Jullie zijn een enorme stok achter de deur', zegt De Mol over haar lijnpoging. Elke tweede video van de week eindigt met een weegmoment. De vlogs zijn twee keer per week te bekijken op LINDA.tv.
De eerste vlog van Linda de Mol is vanmiddag 16.00 uur te bekijken op www.LINDA.tv of via de app LINDA.tv. Elke week zijn er twee afleveringen, morgen (dinsdag) om 16.00 uur staat de tweede vlog online. Daarna verschijnt er elke maandag en dinsdag om 16.00 uur een nieuwe aflevering. Voor een indruk van de eerste vlog kijk hier .
Meelijnen
Mensen die ook graag kilo’s kwijt willen kunnen zich aanmelden via Facebook.com/lindalijnt. Met de Facebook pagina hoopt Linda vooral dat mede-lijners elkaar een hart onder de riem kunnen steken en elkaar zullen motiveren. Op de pagina verschijnen vanaf vandaag gezonde en magere recepten, interessante en inspirerende artikelen over gezond leven, voeding, sporten en natuurlijk elke week de persoonlijke en eerlijke vlogs van Linda over haar vorderingen.
LINDA.lijnt heeft een samenwerking met Fitchannel.com, een online sport & voedingsprogramma door bekende personal trainers. Op de Facebook pagina van LINDA.lijnt komen speciale Fitchannel.com video’s van Carlos Lens – tevens de personal trainer van Linda de Mol- te staan waarin hij workout-tips en voedingsadviezen geeft.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing