Paradijs & Emmer Trusted Media lanceert LFTD

Paradijs & Emmer Trusted Media lanceert LFTD
  • Media
  • 12 mei 2017 @ 09:34
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • UitgeefstrategieTijdschriften

Uitgeverij Trusted Media Publishers, van voormalig Telegraaf-topmannen Sjuul Paradijs en Jan-Kees-Emmer, komt met een nieuw magazine voor Nederlanders met levenservaring: LFTD. Miljoenen mensen verkeren in een nieuwe, spannende levensfase. De kinderen zijn de deur uit en levenspartners hebben weer meer tijd voor elkaar. Er moet weer worden nagedacht over geld en vermogen, vrije tijd, gezondheid en huis en tuin. LFTD is een magazine voor deze mensen.

Het leven is leuk. Het leven is waard om geleefd te worden. Anders gezegd: het is weer Tijd voor het leven. Daar gaat LFTD over!

Het redactieteam van Trusted Media Publishers heeft als uitgangspunt: toegankelijk, inspiratie, advies en informatie, en combineert enthousiasme en deskundigheid bij het maken van het magazine.

LFTD wordt een kwartaalblad. De eerste editie verschijnt op 11 september in een oplage van 400.000 exemplaren

LFTD omschrijft de doelgroep als volgt: Geboren tussen 1961 en 1980. De generatie geboren na de babyboomgeneratie. Praktisch ingesteld, zelfredzaam, relativerend en gekenmerkt door een no-nonsense mentaliteit. Ze zijn hoger opgeleid en hadden betere banen dan de leden van de protestgeneratie in dezelfde periode van hun leven. Als nieuwe generatieleiders zijn ze vooral gericht op samen doen, toegevoegde waarde, duurzame processen en het constructief benutten van de toenemende diversiteit.

De distributie wordt verzorgd door SPOTTA, een verspreider van huis-aan-huisbladen en folders en onderdeel van PostNL. De verspreiding is selectief huis-aan-huis door heel Nederland.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken