Persgroep sluit commerciële deal met Stage Entertainment
- Media
- 24 mei 2017 @ 12:20
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaMediastrategieSalesEntertainment
- 24 mei 2017 @ 12:20
- Redactie Media
De Persgroep en Stage Entertainment Nederland sluiten een overeenkomst om op drie vlakken intensief samen te gaan werken: ticketing, communicatie en een online videoproject. Vandaag tekenden algemeen directeur Albert Verlinde van Stage Entertainment en Persgroep-topman Erik Roddenhof de samenwerking.
Gemeenschappelijk doel is om grote groepen consumenten te enthousiasmeren en activeren op het gebied van musicals. Onderdeel van de samenwerking behelst lezersaanbiedingen voor de diverse Stage Entertainment musicals voor de doelgroep van de Persgroep. Met daarbij bijzondere aandacht voor de nieuwe musical 'On Your Feet!' over het inspirerende levensverhaal van Gloria Estefan en haar man Emilio. Hierbij wordt er een online webserie ontwikkeld om Nederland in contact te laten komen met het feestelijke ‘Latin’ gevoel van deze musical.
Albert Verlinde, algemeen directeur en producent Stage Entertainment Nederland: 'Wij trekken al langere tijd samen op met mediapartijen. Deze partnership gaat echter een stap verder en dieper. Wij zijn trots om zo onze bestaande en nieuwe bezoekers nog beter te prikkelen en informeren. De moderne mediawereld stelt ons in staat om nog slimmer te kijken naar creatieve mogelijkheden. Met deze samenwerking kunnen we veel elementen combineren.'
Erik Roddenhof, CEO de Persgroep Nederland: 'In onze marktaanpak zien wij dat steeds meer partijen verder willen gaan dan standaard oplossingen. In deze afspraak met Stage Entertainment Nederland komen diverse elementen terug: advertising, branded content d.m.v. online video en een grote performance afspraak. Zo kunnen en willen wij relevanter zijn voor partners.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing