Discovery sluit deal over mobiel aanbod Olympische content
- Media
- 28 jun 2017 @ 09:47
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ContentMobileOlympische SpelenTelevisie
- 28 jun 2017 @ 09:47
- Redactie Media
Discovery Communications lanceert een Olympic Mobile Broadcaster Service. De eerste afnemer is TIM, de grootste telecomprovider van Italië. Dit is de eerste samenwerking van Discovery met een mobiele provider in Europa. Klanten van een ‘Olympic Mobile Broadcaster’ krijgen als eerste toegang tot exclusieve en unieke Olympische content. Zo kunnen TIM-abonnees met een mobiel of breedband-abonnement door dit partnership de Spelen altijd, overal en via elk gewenst scherm live volgen.
Jean-Briac Perrette, CEO van Discovery Networks International: 'Our partnership with Italy’s biggest telco operator to create the first ever Olympic Mobile Broadcaster designation will enable us to deliver the ultimate Olympic Games viewing experience to millions of people. This world-first partnership is a big win for fans who want to consume exclusive content from the Games wherever and whenever they choose.'
Abonnees van TIM krijgen ook direct toegang tot de Eurosport Player. Die bevat sporten als de FINA World Swimming Championships, het WK atletiek, Grand Slam-tennis (Roland Garros, US Open, Australian Open), de drie grote wielerrondes (Giro d’Italia, Tour de France, Vuelta) en diverse wintersporten.
Discovery kocht ten behoeve van Eurosport twee jaar geleden de Europese tv-rechten van de Olympische Spelen. Daarmee troefde het onder meer de NOS af, die in Nederland al sinds jaar en dag de Olympische content uitzendt.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing