Flow lanceert vakantieboek voor meiden
- Media
- 27 jun 2017 @ 10:37
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - InspiratieContentTijdschriftenDoelgroep
- 27 jun 2017 @ 10:37
- Redactie Media
Flow Magazine lanceert weer eens iets nieuws: een special gericht op jonge meiden die op de middelbare school zitten. Flow Lemonade is een 150 pagina’s tellend vakantieboek vol met ideeën voor de zomer: tekenlesjes, fotografie- en boekentips, plakpagina’s voor vakantieherinneringen, maar ook met verhalen en interviews, en met veel papieren extra’s zoals een tekenschrift, stickers en kaartjes.
'Ons Flow Vakantieboek voor volwassenen is elke zomer een hit', zeggen Astrid van der Hulst en Irene Smit, de creative directors van Flow. 'Omdat ons zo vaak wordt gevraagd of we ook een keer iets voor jongere lezers kunnen maken, komen we deze zomer met Flow Lemonade, het zusje van Flow. We hopen dat het boek zo ook voelt: frisse bubbels op een warme zomerdag.'
Flow Magazine bestaat negen jaar en is vanaf dag één een succes. Het is een tijdschrift zonder haast. Over dingen anders doen en nieuwe keuzes maken. Klein geluk, dagelijks leven en het mooie van niet altijd perfect hoeven zijn. Flow verschijnt acht keer per jaar (plus zes jaarlijkse specials), heeft een verspreide oplage van 79.132 exemplaren per editie, wordt vertaald in vier talen en verkocht in meer dan twintig landen.
Flow Lemonade kost € 12,95 en ligt vanaf 27 juni in de winkel. Bekijk hier het binnenwerk van het vakantieboek.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing