MediaScience werkt voor Zonnatura

MediaScience werkt voor Zonnatura
  • Media
  • 30 jun 2017 @ 09:24
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • DoelgroepMediastrategieKlanten

Zonnatura heeft MediaScience ingeschakeld om aan de juiste doelgroep te vertellen dat Zonnatura op aarde is om op een gemakkelijkere manier gezonder en lekkerder te eten. Tijdens deze campagne worden de producten: ‘Goedemorgen’, ’10-uurtje’ en ‘Amandel drink’ volledig via digitale kanalen gelanceerd. MediaScience is verantwoordelijk voor de mediastrategie, data, inkoop en optimalisatie.

Alle verzamelde data en inzichten komen samen in de door MediaScience zelf ontwikkelde client cockpit Vision Insights.

Zonnatura is al 65 jaar aanwezig als aanbieder op de markt voor biologische voedingsmiddelen. Hoewel de meeste mensen het merk en de filosofie wel kennen, weten zij vaak nog niet dat Zonnatura hedendaags een uitgebreid assortiment heeft en relevant is voor iedereen die gezond en lekker wil eten.   

De campagne is bedoeld om Zonnatura onder de aandacht te brengen bij moeders die gezond en lekker eten voor hun gezin belangrijk vinden.

Jeroen Mustert, General Manager Wessanen Benelux, over de keuze voor MediaScience: 'We hebben ervoor gekozen om volledig digitaal te gaan. Televisie heeft ons in het verleden niet altijd gebracht wat we hoopten, zeker niet wat betreft de doelgroep jonge moeders. Online is ook geschikter vanwege ons brede productportfolio. Online kun je veel meer laten zien én zorgen dat je right on target zit. Daarom hebben we voor deze campagne gekozen voor een bureau met een digitaal hart dat data, media, creatie en technologie in haar DNA heeft zitten.'
 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken