Sander van Veen nieuwe marketingmanager AutoTrack

Sander van Veen nieuwe marketingmanager AutoTrack
  • Media
  • 9 aug 2017 @ 09:51
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingOnlineE-commercePersonalia

Sander van Veen is gestart als Marketing Manager bij AutoTrack.nl, onderdeel van De Persgroep Nederland. Hij wordt verantwoordelijk voor de marketing- en productstrategie van de autoportal en gaat leiding geven aan het marketing en productteam met als belangrijkste doel de doorontwikkeling van de autoportal en daarmee een verdere groei van de klanttevredenheid.

Van Veen (38) heeft ruim twaalf jaar online marketing en e-commerce ervaring en gaat zich toeleggen op het perfectioneren van de online oplossingen van AutoTrack om zo de resultaten voor klanten verder te verbeteren. Hij was hiervoor vijf jaar lang werkzaam als Marketing & E-Commerce Manager bij Otravo (onder meer Vliegtickets.nl) en daarvoor als Business Unit Internet Specialist bij NH Hotel Group.  

'Als marketingmanager is mijn doel dat we nog beter naar klanten gaan luisteren en de feedback die wij ontvangen vertalen naar online oplossingen', zegt Van Veen. 'Ik kijk er naar uit om hier samen met het team bij AutoTrack voor onze klanten invulling aan te geven, hun resultaten te verbeteren en op die manier de klanttevredenheid nog verder te laten stijgen.'

Erna Staals, directeur van AutoTrack: 'Sander heeft veel ervaring met het positief bewegen van teams in veranderende omgevingen. Hij wil mensen inspireren met zijn ervaring en het beste uit mensen halen. Wij zijn blij dat hij er is, met hem in ons team kunnen we gas gaan geven op de dingen die we de komende jaren willen bereiken.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken