Typisch Twente: nieuwe glossy over Twente

Typisch Twente: nieuwe glossy over Twente
  • Media
  • 8 aug 2017 @ 10:23
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Tijdschriften

Afgelopen week lanceerde Twente de eerste editie van Typisch Twente: een glossy over alles wat de regio te bieden heeft. Creative agency Lemon Scented Tea ontwikkelde het concept voor het blad als onderdeel van de overkoepelende merkcampagne ‘Tijd zat, in Twente’.

Typisch Twente is gemaakt door Twente Marketing in samenwerking met Deinze Media. In deze eerste editie van Typisch Twente ontdekken lezers niet alleen wat de eigenzinnige streek zo ‘typisch Twente’ maakt, maar vooral ook wat het betekent om tijd zat te hebben. De lezers krijgen informatie over Het Theehuis, een magische plek waar het ‘eeuwige moeten’ wegvalt en over de vijfdaagse pelgrimstocht die je kunt lopen in Twente (want: Santiago kan altijd nog). Daarnaast vertelt zanger Henny Vrienten in een interview waarom hij soms de rust van Twente verkiest boven de drukte van de Randstad.

De glossy is gratis verkrijgbaar bij verschillende Twentse Tourist Info’s, hotels en restaurants. Online lezen kan ook: http://www.pdfgemak.nl/DFTqfB

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken