Danish Design toont de exacte tijd in digitale Mupi

Danish Design toont de exacte tijd in digitale Mupi
  • Media
  • 17 aug 2017 @ 13:39
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

Buitenreclamebedrijf JCDecaux toont met zijn digitale Mupi-netwerk Métropole een reclame-uiting van Danish Design met een horloge dat de uren, minuten, seconden, dag en datum actueel weergeeft.

Het digitale Mupi-netwerk Métropole, dat uit 66 schermen bestaat, verdeeld over Amsterdam, Rotterdam en Utrecht, maakt het mogelijk om buitenreclame met dynamische content te tonen. Danish Design maakt hier voor haar product op zeer passende wijze gebruik van door real time de tijd en datum weer te geven op straat.

Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux Nederland: 'Naar een klok kijkt altijd iedereen. Heel vaak onbewust. Zoals men Buitenreclame ook vaak consumeert dus. Danish Design toont met deze wereldprimeur hoe je met de huidige techniek creatieve content kunt creëren, die relevant is voor het publiek waarop die gericht is. Wij zien deze reclame-uiting dan ook een beetje als advertorial; een perfecte combinatie tussen commercie en een publieke service.'

De creatie van deze hyperactuele buitenreclamecampagne is het resultaat van een samenwerking tussen JCDecaux Innovate en Outatime Consultancy.

 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken